Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkaisen jatkossa kaikki munakuvat mitä miehet lähettää netissä

Vierailija
15.06.2016 |

Jokainen pervo pääsee julkisuuteen kohta. Mutta mihin nuo kannattaisi laittaa että mahdollisimman moni näkisi?

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ku ne on vanhassa puhelimessa, ei jaksa kaivaa ja laittaa vaikka sinne aijaaseen.

Ja ensimmäinen tekosyy ilmaantui. Ei mene läpi, kuvat jakoon vaan!

Vierailija
62/92 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taitaa vanhassa puhelimessa olla lähes sata munan kuvaa, siitä sais jo aikamoisen gallerian :D

Onko niin, että miehiä vaivaa joku munan näyttämisen pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tainnut mammoille mitään kuvia edes tulla, kun ei ala ilmestyä. Se tässä taitaakin olla, kun kaikki muut saavat niitä, mutta ei mamma. :(

Vierailija
64/92 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
65/92 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
66/92 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kuvat, ap?

Vierailija
67/92 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma luuli että on laillista julkaista toisten intiimejä kuvia tunnistetietojen kera, mutta näin ei suinkaan ole ja nyt meni mammalla kakat housuun kun tuli faktaa pöytään. 

Vierailija
68/92 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammaa harmittaa kun ei saanut munaa edes snapchatissa.

Vierailija
69/92 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei vaan tajua, ettei se muna sellaisenaan kiihota naisia. Oma miehenikin tulee muna osittain pystyssä sanoen "katos mikä mulla täällä on"

Muna, joka on löysänä ihan saataman ruma ja seisokissakin näyttää makkaralta.

Vierailija
70/92 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitontahan tämä luonnollisesti on, että mamman kannattanee peittää jälkensä.

Kerrotko sen lakipykälän, jonka mukaan on laitonta, kiitos.

Laitonta on esimerkiksi rikkoa viestintäsalaisuutta eli lukea toisen ihmisen viestejä, mutta kaiken, mitä sinä minulle kirjoitat tai lähetät, saan kyllä itse julkaista ihan vapaasti.

Yksityisyyttä loukkaavan materiaalin levittämistä tjsp. Kyllä se ihan laitonta on jos julkaisee loukkaavaa materiaalia. Henkilö tietty tarvii tunnistaa. Prlkän munan kuvan julkaisu ei loukkaa ehkä ketään.

Vierailija
71/92 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei vaan tajua, ettei se muna sellaisenaan kiihota naisia. Oma miehenikin tulee muna osittain pystyssä sanoen "katos mikä mulla täällä on"

Miksi ei? Eikö edes mielikuva siitä kiihota että olet aiheuttanut sen?

Minua ainakin kiihottaa alaston nainen, tissien, pillun tai perseenkin esittely aiheuttaa seisokin.

T.M

Vierailija
72/92 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taitaa vanhassa puhelimessa olla lähes sata munan kuvaa, siitä sais jo aikamoisen gallerian :D

Onko niin, että miehiä vaivaa joku munan näyttämisen pakko.

No kyllä! Ja samat tyypit lähetti samaa kuvaa useampaan kertaan, taisivat lähettää niin monelle etteivät muistanu enää kelle ovat laittaneet :D

Vierailija
73/92 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin seikkailuseuraa etsivän, naimisissa olevan miehen munakuvan hänen vaimolleen. 

Vierailija
74/92 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos saat facessa niin tietenkin jaat sen lähettäjän seinälle.

Vierailija
75/92 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on fantastinen se netissä kiertävä juttu jossa nainen sai tuntemattomalta mieheltä dick picin ja alkoi lähettää miehelle takaisin netistä löytämiään kuvia isoimmista mahdollisista k*rvistä. Mies meni ihan paniikkiin ja nainen oli vaan että "miksi reagoit noin? Mä yritin vain olla ystävällinen!"

Koska mies omien sanojensa mukaan "yritti olla ystävällinen" lähettäessään sen "omakuvansa".

Vierailija
76/92 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitontahan tämä luonnollisesti on, että mamman kannattanee peittää jälkensä.

Helppohan se on peittää kun kuva on varta vasten otettu mammalle lähtetettäväksi eikä se ole voinut mistään muualta sinne päätyä?

Vierailija
77/92 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Eikö edes mielikuva siitä kiihota että olet aiheuttanut sen?

Minua ainakin kiihottaa alaston nainen, tissien, pillun tai perseenkin esittely aiheuttaa seisokin.

T.M

Sen tiedon, että tuo ei millään lailla kiihota 99.9% naisista*, pitäisi riittää sinulle.

*siis jos kyse on tuntemattomista tai lähes tuntemattomista. Kaippa joku nainen suhteessa voi tykätä oman miehensä lähettämistä kuvista. Suhteessa asiaa on kuitenkin helppo kysyä toiselta. Tuntemattomalle tai treffikumppanille näitä ei kuitenkaan koskaan kannata lähettää.

Se mikä mua kiinnostaisi on että mikä maailmaa mullistava ongelma siitä seuraa, jos ET lähetä munakuvaasi jollekin naiselle?

Vierailija
78/92 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyydän munakuvia ja sen perusteella teen lopullisen päätöksen tapaanko miehen seksin merkeissä.

Vierailija
79/92 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia älyttömyyksiä sitä saakin lukea. Jos nainen lähettää miehelle alastonkuvansa, ja mies laittaa sen nettiin kaikkien nähtäväksi, mitä luuletteko onko sekin laillista?

Vierailija
80/92 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia älyttömyyksiä sitä saakin lukea. Jos nainen lähettää miehelle alastonkuvansa, ja mies laittaa sen nettiin kaikkien nähtäväksi, mitä luuletteko onko sekin laillista?

....kyllä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi