Julkaisen jatkossa kaikki munakuvat mitä miehet lähettää netissä
Jokainen pervo pääsee julkisuuteen kohta. Mutta mihin nuo kannattaisi laittaa että mahdollisimman moni näkisi?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitontahan tämä luonnollisesti on, että mamman kannattanee peittää jälkensä.
Kerrotko sen lakipykälän, jonka mukaan on laitonta, kiitos.
Laitonta on esimerkiksi rikkoa viestintäsalaisuutta eli lukea toisen ihmisen viestejä, mutta kaiken, mitä sinä minulle kirjoitat tai lähetät, saan kyllä itse julkaista ihan vapaasti.
Paitsi että valokuvat ylittävät roimasta teoskynnyksen, tota niinku.
Ja tekijänoikeuden haltija antaa toiselle oikeuden käyttää kuvaa antaa siinä samalla kun kuvan lähettää tälle. Eli niiku. Jollei halua teostaan julkisuuteen, sitä ei kannata lähettää tuntemattomille.
Kuvan lähettäminen ei ole julkaisulupa, oikeasti kuinka pihalla sitä voi olla :DD
Kuvan välittäminen sellaisenaan olis tekijänoikeuden vastaista, mutta jos otat kuvan kuvasta, niin omistat itse tuon itse ottamasi kuvan oikeudet.
Vierailija kirjoitti:
Kuvan välittäminen sellaisenaan olis tekijänoikeuden vastaista, mutta jos otat kuvan kuvasta, niin omistat itse tuon itse ottamasi kuvan oikeudet.
Väärin. Kuvan pääkohde ei voi olla tekijänoikeuksin suojattu asia.
Esimerkiksi et voi luvatta kuvata museossa tauluja tms. ja julkaista niiden kuvia.
Instassa on jollakin ihan tili tätä tarkoitusta varten, en valitettavasti nyt muista sen nimeä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitonta on esimerkiksi rikkoa viestintäsalaisuutta eli lukea toisen ihmisen viestejä, mutta kaiken, mitä sinä minulle kirjoitat tai lähetät, saan kyllä itse julkaista ihan vapaasti.
Paitsi että valokuvat ylittävät roimasta teoskynnyksen, tota niinku.
Ja tekijänoikeuden haltija antaa toiselle oikeuden käyttää kuvaa antaa siinä samalla kun kuvan lähettää tälle. Eli niiku. Jollei halua teostaan julkisuuteen, sitä ei kannata lähettää tuntemattomille.
Kuvan lähettäminen ei ole julkaisulupa, oikeasti kuinka pihalla sitä voi olla :DD
On se, jos ja kun facebook on prosessissa jossain kohdassa mukana.
Tässäkin keskustelussa muutamalla katkarapumiehellä alkoi mennä pupu pöksyyn :) Kannattaisko pitää ne välineistönsä siellä housuissa eikä lähettää kuvottavia (eikun anteeksi, kiihottavia) kuvia niistä tuntemattomille :)
Ehkä kannattaa näyttää pelkästään poliisille nuo luvattomasti lähetetyt kuvat.
Mulla taitaa vanhassa puhelimessa olla lähes sata munan kuvaa, siitä sais jo aikamoisen gallerian :D
No tuskin kukaan mitään reprokuvausta harrastaa, jolloin ei saa julkaista..
"Hauskaa" miten miehet puolustelevat seksuaalista häirintäänsä. Munakuvia niitä pyytämättömille naisille lähettävät miehet ovat kuin entisaikojen itsensäpaljastelijoita. Yhtä kuvottavaa toimintaa.
Mikäköhän siinä on että äijät edelleen kuvittelee että nainen kiihottuu jostain hiton munankuvasta??
Vierailija kirjoitti:
"Hauskaa" miten miehet puolustelevat seksuaalista häirintäänsä. Munakuvia niitä pyytämättömille naisille lähettävät miehet ovat kuin entisaikojen itsensäpaljastelijoita. Yhtä kuvottavaa toimintaa.
Eihän täällä ole ihmetelty kuin laittomuuksiin reagoimista laittomuudella. Ei ehkä kannattaisi ajatella noin mustavalkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen pervo pääsee julkisuuteen kohta. Mutta mihin nuo kannattaisi laittaa että mahdollisimman moni näkisi?
Kun nyt päästiin mammakonseksukseen siitä, että ihan lailllistahan tämä, niin minne, ap, laitoit nämä kuvat? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako siis joku esim.levittää netissä sinun yksityiselämääsi eli kertoa sairauksistasi, peloistasi, seksuaalihistoriasta, noloimmista tilanteista ja mistä tahansa muusta, koska sinä olet kerran hänellekin kertonut?
Voi jumalauta miehet, jos ne lähetätte niin on ihan laillista ne julkaista!
Jos nimellä julkaiset niin ei ainakaan ole laillista. Omassa lähipiirissä oli mieshenkilö lähetellyt kikkelikuvia naiselle, nainen näytteli sitä pitkin kylää ja kertoi kuka kyseessä, kävin itse todistamassa oikeudessa tätä. Sakot siitä rapsahti, en muista paljonko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä ole ihmetelty kuin laittomuuksiin reagoimista laittomuudella. Ei ehkä kannattaisi ajatella noin mustavalkoisesti.
Väärin. Täällä on aiheettomasti syytetty miesvihasta. Kyseessä on seksuaalinen häiriköinti ja asiaton käytös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Täällä on aiheettomasti syytetty miesvihasta. Kyseessä on seksuaalinen häiriköinti ja asiaton käytös.
Oliko se seksuaalisen häirinnän puolustelua vai "aiheetonta miesvihasta syyttelyä"? Eihän nämä sama asia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt päästiin mammakonseksukseen siitä, että ihan lailllistahan tämä, niin minne, ap, laitoit nämä kuvat? :D
No niin, lopettakaa sössötys ja linkkiä esiin! Missä ovat kuvat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä viestissä siitä miesvihasta syytetään? Olet näköjään ensimmäinen, joka ketjussa mainitsee asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä viestissä siitä miesvihasta syytetään? Olet näköjään ensimmäinen, joka ketjussa mainitsee asian.
Tainnut mennä tälläkin mammalla pupu pöksyyn, kun on vähän jo selvinnyt kolmen viinipullon keskiviikkokopsuistaan. Harmi, harmi.
Itse ensin pyytämättä lähetät pikku nakistasi toiselle kuvan, jota hän ei halua, sitten itket loukattuna kun hän vain näyttää toisillekin sen mitä niin ylpeänä itse ensin esittelit?