4-vuotias lauleskelee: "Mitähän v***ua? Frendit ei oo kavereita!"
Tuli juuri 8-vuotiaan serkkunsa luota. Eli siis mieheni siskon perheen luota.
Kommentit (11)
Kun v***u esiintyy nykyään lastenlauluissa, täytyy karskin kiroilijan alkaa etsiä tujumpia vaihtoehtoja. Raamatun vanhoista käännöksistä ehkä löytyisi joku hyvä synonyymi sielunviholliselle. Pelsepuupi tms.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuveljeni lauloi samanikäisenä rappiolla on hyvä olla... äiti antoi palautetta isosiskolle eli minulle. Ei sitten kuunneltu enää Hassisen konetta veljen kuullen 😊
Tosin itse taisin pienenä laulaa suosikkikappaletani sant pauli ja reeperbahn, luulin sen kertovan kukista 😂 Aikuisempana ymmärsin mukaan sotketun myös mehiläisiä 🤔
Todella järkyttävää, otat yhteyttä siihen perheen aikuiseen heti. Ne sanat menee että "frendit ei tee fritsuja".
Meillä 4v lauleskelee, kakkaa kakkaa kakkaakepponen ei saa astua lillin kakkaan lilli se eilen lattialle kakkas kakkaakakkaa kakkaakepponen.
sleepy sleepers kakka kepponen.
Niin.. meillä 2,5-vuotias poika laulaa tuota ja ei naurata. Jostain syystä meillä kotona vaihdettiin kansanradioon.
Herranjumala kuin kamalaa :o
EI NE SANAT TOLLEE MEE
Se soi radiossa, joka kanavalla.
:)
Joo tuota ei noi mitään lastenlauluja olekkaan 😂 kyllä se lapsi voi niitä tuhmia sanoa kuulla missä vain... Vaikka kadulla. Sinun tehtävä vanhempana on opettaa miten siihen suhtaudutaan.
Pikkuveljeni lauloi samanikäisenä rappiolla on hyvä olla... äiti antoi palautetta isosiskolle eli minulle. Ei sitten kuunneltu enää Hassisen konetta veljen kuullen 😊