Mitä mieltä kuvien naisesta?
Kommentit (22)
Ah, voin jo kuvitella kuinka mammat pulleine töppösormineen ryntäävät tänne haukkumaan nuorta ja kaunista naista. :D
Nätti nuori nainen. Eli ihan riittävästi syitä silke, että Palsta Paksukaiset ryntäävät haukkumaan kuvia.
Todella kaunis transnainen. Voimakulmakarvoista en pidä, mutta muuten oikein miellytävä. M36
Kauniimpi kuin monet cis-naiset. :)
Kaunis ja nuori, joten palstalaiset keksivät 100+ asiaa miksi haukkua häntä.
Laihoja luikkuja. Voisivat näyttää joltain, jos ensin lihovat 15-20 kiloa.
Voi ällistys! En olis ikinä odottanut tuollaista sisältöä! Ihan jotain uutta!!!
Tosi upea :) ainoastaan vain tosi on, että ei voi aivan nähdä miltä näyttää luonnossa, kun kuvia nii paljon muokattu, mutta varmasti upea luonnossakin. Onkohan hän puoliks suomalainen, kun ei mun silmään näytä thaimaalaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Tosi upea :) ainoastaan vain tosi on, että ei voi aivan nähdä miltä näyttää luonnossa, kun kuvia nii paljon muokattu, mutta varmasti upea luonnossakin. Onkohan hän puoliks suomalainen, kun ei mun silmään näytä thaimaalaisesta?
Puoliksi suomalainen ja puoliksi thaimaalainen. Syntynyt miehenä. Harmittaa kun muokkaa liikaa kuviaan turhaan. On todella kaunis luonnossa.
Nuori ja nätti, näyttää tykkäävän laittautumisesta.
Palstamammoja kaihertaa kun itsestään huolehtivat transutkin pyyhkivät ulkonäössä ohi niin, että kohina vaan käy! :D
Melkein unibrow ja pumpatut huulet vähän häiritsee, mutta miten epistä että mies voi olla noin nätti kun itse näyttää lähinnä naispuoliselta Esa Pakariselta.
Vierailija kirjoitti:
Melkein unibrow ja pumpatut huulet vähän häiritsee, mutta miten epistä että mies voi olla noin nätti kun itse näyttää lähinnä naispuoliselta Esa Pakariselta.
Jeny ei ole mies vaan transnainen.
Vierailija kirjoitti:
:D
Nätti ja hienosti meikattu ja tyylitietoinen, mutta ilmeetön ja muovinen. Kuvien perusteella sieluton.
Taas yksi Kim Kardashian wannabe. Niitä on tusinoittain.
Perus meikkipelle, lisäksi kuvat överikäsiteltyjä. Ei noista voi sanoa mitään, minkä näköisiä ovat oikeasti.