Kumpi Antti Kurhisen muijista miellyttää silmääsi enemmän?
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/BB-Antin-alaikainen-kulta-on-Suomen-…
Henna Kalinainen vai tämä uudempi tuttavuus?
Kommentit (23)
"Pariskunnalla on ikäeroa 10 vuotta."
Mun laskujen mukaan kylläkin 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
"Pariskunnalla on ikäeroa 10 vuotta."
Mun laskujen mukaan kylläkin 15 vuotta.
Hyi hitto!
Hyvä Antti! Elää jokaisen miehen unelmaelämää! Kukapa kolmekymppinen mies ei kelpuuttaisi 17-vuotiasta morsianehdokasta jos sellainen sattuisi kohdalle. <3
17v on täysin laillinen joten pulinat pois.
Ei kumpikaan. Niin ja muuten, miks mun äly ei riitä tuon kilpailun ideaan... Jos sinut valitaan suomen seksikkäimmäksi, niin miksi ihmeessä haluaisit silikonit??! palkinnoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan. Niin ja muuten, miks mun äly ei riitä tuon kilpailun ideaan... Jos sinut valitaan suomen seksikkäimmäksi, niin miksi ihmeessä haluaisit silikonit??! palkinnoksi.
Kai palkinnon pitää vastata osallistujien toiveita 😁
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt on white trashin huippu nähty! 😁 Aikuinen mies seurustelee alaikäisen kanssa, jonka nimi alkaa c-kirjaimella ja joka laittelee puolialastomia kuvia kilpailuun, missä voi voittaa silikonit... Miten alaikäisestä edes saa julkaista tuollaisia kuvia julkisesti?!?
Kakolan crista ois vielä weeteempi.
Aikamoisia kuvia!
Omaan silmään tuo uusikaan ei ole oikein mistään kotoisin, mutta on siitä huolimatta aivan omassa kastissaan, jos verrataan siihen Hennaan. Ihan ihmeellinen murmeli se Henna.
Siis tämä: https://scontent-arn2-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/13116774_17156…
Vai tämä: http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/styles/web/public/admin/20…
hmm.. feeling thoughtful
Seksikäs tyttöhän tuo Crista on, mutta millaset vanhemmat päästää alaikäisen tyttönsä kilpailemaan Suomen seksikkäimmän tittelistä?!
Ja palkintona vieläpä silarit...
No, Antti on saanut yhtäaikaa söpön ja seksikkään pissiksen, joka aivan varmasti miellyttää miestään kaikin tavoin miten mies vaan kehtaa vaatia.
Tollasesta on suht. helppo muovata haluamansa niin arvoiltaan, tyyliltään kuin seksuaalisestikin.
Hennahan se tietenkin on, pulskistunut mukavasti.
Aina ootte halunnu suloisen julkkisparin, nyt sen saitte.
Vierailija kirjoitti:
MISSÄ tuon likan äiti on????
Isä nyt lähinnä. Isä hoitaa yleensä kasvatuksen tuollaisissa asioissa ja laittaa rajat, eli ei päästä tytärtään tommoseen kilpailuun tai ulos 30+ BB-Antin kanssa.
1999 syntynyt.. se on 10 vuoden päästä nuorempi ku Kiira Korpi nyt. :P
Taas yksi uusi koko valtakunnan hutsu HUH
Antti valmistunut HEO:sta laulajaksi tässä välillä myös. :)
Vierailija kirjoitti:
Antti valmistunut HEO:sta laulajaksi tässä välillä myös. :)
Ai no sittenhän se on true stara, kun on valmistunutkin.
Kyllä nyt on white trashin huippu nähty! 😁 Aikuinen mies seurustelee alaikäisen kanssa, jonka nimi alkaa c-kirjaimella ja joka laittelee puolialastomia kuvia kilpailuun, missä voi voittaa silikonit... Miten alaikäisestä edes saa julkaista tuollaisia kuvia julkisesti?!?