Asutko jollain alueilla näistä? Vastaa rehellisesti!
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/tassa-ovat-suomen-kalleimmat-alueet--…
Itse asun sijalla 37. Kylläkin vuokralla.
Kommentit (48)
Juu, ei tarvi kattoa, tiedän etten todellakaan asu.
Metsän siimesessä eletään ja hyvä niin.
Asun postinumeroalueella 00500 ja täällä kyllä asuu moni vuokralla, kuten minäkin. Olen itse pienituloinen.
En. En edes millään noista paikkakunnista ylipäätään.
Asun sijalla 5, Ruoholahdessa, tosin vuokratalossa ja vielä hyvin edullisessa sellaisessa
Asun. Täällä asuu paljon pienituloisiakin.
Meidän postinumero ei löytynyt, johtuen ehkä siitä että alue on uusi eikä uusien asuntojen hintoja tilastoida samalla tavalla kuin vanhojen. Viereinen postinumero löytyi 10 joukosta.
Numero 25 Itä-Pasila ilmoittautuu. Tykkään asua tosissani vaikka maalaiset kammoksuvatkin aluetta betonisuuden ja runsaan maahanmuuttajaväestön takia. En asu vuokralla.
Tuo listaus ei välttämättä kerro asuinalueista muuten. Ihmettelen, miksi Westend ei sijoitu korkeammalle tuossa. Eli vaikka myytävien asuntojen hinnat olisivat tuossa listauksessa tietyillä alueilla kovat, se ei tarkoita sitä, etteikö noilla alueilla asuttaisi vuokralla. Joillain alueilla noista on myös kaupungin edullisia vuokra-asuntoja, kuten nyt vaikka Pasilassa tai Pikku Huopalahdessa ja siten siellä on rinta rinnan aika eri tulotasoa edustavaa porukkaa.
Muutin viime kesänä numerosta 18 numeroon 49. Mankkaalla oma asunto (paritalo), Larussa oltiin vuokralla.
En listan mukaan asu, vaikka tämän alueen hintataso on suunnilleen 3300/m2. Helsinki
Kyllä on hinnat revenneet pääkaupunkiseudun hyväksi totaalisesti.
Pari paikkaa Tampereelta ja Turusta yltää listalle. Ei yhden yhtä esim. Jyväskylästä?
Vierailija kirjoitti:
Tuo listaus ei välttämättä kerro asuinalueista muuten. Ihmettelen, miksi Westend ei sijoitu korkeammalle tuossa. Eli vaikka myytävien asuntojen hinnat olisivat tuossa listauksessa tietyillä alueilla kovat, se ei tarkoita sitä, etteikö noilla alueilla asuttaisi vuokralla. Joillain alueilla noista on myös kaupungin edullisia vuokra-asuntoja, kuten nyt vaikka Pasilassa tai Pikku Huopalahdessa ja siten siellä on rinta rinnan aika eri tulotasoa edustavaa porukkaa.
Westendissä on paljon kerrostalojakin, se vaikuttaa.
Asuin sijalla 70, omistusasunnossa. Muutin hetki sitten maalle enkä kadu.
Joo, Pohjois-Leppävaarassa (ennen Etelä-Leppävaarassa). Vuokralla tosin.
No aika köyhä tai korvessa pitää asua, jos tuolle listalle ei osu.
Terveisiä noin listan puolivälistä.
6, 14 ja 75 on tullut asuttua, mutta nyt ulkomailla. 14 oli oma asunto, muut vuokralla.
Sijalla 39 olevassa (Viikki /Hki). Asun asumisoikeus-rivitaloasunnossa, minä ja koirat.