Sanoin miesystävälle että aion mennä huulien täyttöön.
Hän vastasi, ettet varmasti mene. Tässä mietin, että tuskin edes huomaisi jos huuliin laitetaan vain vähän täytettä. Mutta suuttuisiko jos huomaisikin? Tai tuntuisi kyllä väärältä olla kertomattakin. Mikä te tekisitte? Olen melko luomu muuten, ainoastaan värjään hiukset/kulmat/ripset ja meikkikin luonnollisen näköinen. Huulet eivät ole ihan ohuet, mutta olen kaivannut varsinkin ylähuuleen täytettä jo pitkän aikaa.
Kommentit (9)
Huomaisi viimeistään suudellessaan muhkuraista ja liikkumatonta ylähuultasi.
Ne on ihan kamalat! Miksi haluat näyttää ankalta?
Usko miestäsi. En ole vielä koskaan nähnyt yksiäkään kauniita täytettyjä huulia. Aina jotenkin koomisen näköisiä.
Todellakin huomaa. Ääliö olet jos muuta luulet.
ankkahuuli
Kyllä mä olen nähnyt luonnollisen näköisiä täytettyjä huulia. Useimmat on kyllä överiks laitettuja. Mutta sellaisia en halua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sulla on järkevä mies.
Tää on kyllä totta. Hän on todella järkevä. Mutta tykkää myös kauniista naisista. Olen varma että näyttäisin kauniimmalta isommilla huulilla. Ap
No jos laitat vain vähän, niin ei näytä pahalta. Mulla on yksi kaveri, joka harrastaa maltillista huulten täyttöä ja olin ihan yllättynyt, kun kertoi mulle "salaisuutensa". En siis ikinä olisi uskonut, että niihin huuliin on laitettu jotain kun ovat ihan tavallisen malliset ja kokoiset.
Kannattaisi kerrankin kuunnella sitä miestä.
Sulla on järkevä mies.