Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karuimmat hierojalla käynti -kokemukset

Vierailija
15.06.2016 |

Itse joitakin vuosia sitten yritin löytää pk-seudulta hyvää "vakkarihierojaa". Se osoittautuikin vaikeammaksi kuinn kuvittelin. Jotenkin ihmetyttää, muten vähän suurin osa hierojista panostaa asiakaspalveluun. Tässä kokemuksiani;

1. Hyvä hieroha ja rauhallista. Mukään ei sinänsä häirinnyt, mutta tämä n 60v mieshieroja lähenteli minua seksuaalisesti (olin tuolloin 16-18v, aikaa siis tuosta jo yli 15v).

2. Kahden hierontahuoneen hoitolassa jätti oven auki. Paikalla ei ollut muita mutta se häiritsi. Kirkkaat kattovalot. Kesken hieronnan puhelin soi ja hieroja poistui huoneesta keskustelemaan. Tuli hölmö olo maatessa hierontapöydällä useampi minuutti.

3. Hieroja toteaa että olen todella tukossa lihaksistostani ja tilanne on "toivoton" hänen sanoillaan. Tähän lisättynä tympeä, kyllästynyt energia sekä puhelinsoitto johon hän vastaa kesken hieronnan. Taustalla soi radio.

Olen muuten huomannut että radiot taitaa usein olla hierojilla päälläbihan vain heidän omaksi ajantapokseen. En todellakaan halua kuunnella stressaavaa melusaastetta hierojalla käydessä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshieroja haastoi minut yhtäkkiä oikeuteen valheellisista ja keksityistä syistä. Siihen asti olin käynyt hänellä hieronnoissa ja olimme ystäviä.

Onko tämä hieroja kenties Cheekin veli? 

Vierailija
42/50 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh onpas monenlaisia kokemuksia hieronnoista.

Kertokaa ihmeessä hierojalle onko voimakkuus liian kova tai hellä ihan rohkeasti.

Käykää monella eri hierojalla kokeilemassa joista löydät itsellesi sen sopivimman.

Jokainen on omanlaisensa ja ei kaikkien hierojien otteet tunnu välttämättä itselle sopiviksi.Vähän sama asia ettei kaikki tykkää kaalikääryleistä.

T;Koulutettu Hieroja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin aivan huippuhierojan läheltä kotia. Kolmen käynnin jälkeen olimme jo niin "tutut" että mies(noin 55v) alkoi vähän kosketella sopimattomasti, mm läpsimään takapuolelle kun hieronta loppui ja sanoi läpäisten " menehän tyttö nyt" ja puheensakin olivat lähenteleviä. Lopetin käynnit siihen.

Vierailija
44/50 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/50 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshierojalla kävin kotonaan, oli jo mennessä todella lipevän oloinen ja hieronnan aikana kiehnäsi vehjettään kylkeäni vasten. Rintalihakset halusi välttämättä hieroa ja "vahingossa" aina sipaisi rintoja. Hyi yök. Oli todella ahdistava kokemus ja jatkossa menen vain naishierojille.

Vierailija
46/50 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata vuotta sitten kävin hierojalla ja hieroja oli hyvä, totesi että alaselkäni on kuin betonilaattaa minkä allekirjoitin täysin. Todellakin ymmärsin että ei yhdellä käynnillä sitä saa vetreäksi mutta hieronnan jälkeen alkoi se kauhee tivaaminen että milloin varataan seuraava aika vai ostatko sarjalipun. Olen köyhä, poistuin paikalta maksettuani hieronnan enkä sen jälkeen ole kyseiseen paikkaan mennyt.

Vierailija
47/50 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä kaivoskaupugissa oli mies hieroja kovakätinen mustelmille hieroo. 

Kova muualtakin moni nainen kävi useasti.. Vielä tää hieroja kehui kuinka nuoret tytötkin tulevat alasti hieronta pöydälle

Vierailija
48/50 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ruotsalainen hieroja mies suuttui mulle käsittömästi ja ruhjoi hartiat ja niskan seudun mustelmille,olin tosi järkyttynyr, sattui mielettömästi mutta en jälkikäteen älynjyt tehdä valitusta,mustelmat huomasi kaveri joka kysyi mitä mulle on sattunur:( ja kyse oli vaan siitä kun puhuttiin että onko ruotsin kieli välttämätön tässä maassa ja mä sanoin ei et suomella pärjää ja englanti on toinen et ruotsin kieli on häviävä kieli:(

Vierailija
49/50 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sais hieronnan jälkeen happy endin? Siis ihan suomalainen ammattihieroja nainen olis hakusessa?

Vierailija
50/50 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalo jossa asuin. Oli vaan kyltti että sieltä löytyy miespuolinen hieroja,oli vuosi 1997 joten ei voinut Goolettaa tms tehdä taustatyötä. Ajattein kai se se on ihan hyvä. Tein siivoustyötä ja paikat olivat jumissa.

Hieroja,noin viisikymppinen ukko runnoi kuiviltaan selkäni mustelmille ja lopussa ilmoitti silmää iskien että seuraava hieronta on ilmainen jos  saa tulla luokseni hieromaan, hyi helvetti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi