Lue keskustelun säännöt.
1-vuotias yökylään mummolaan?
15.06.2016 |
Haluaisin viedä meidän yksivuotiaan mummolaan yökylään, jotta saisin vähän lapsivapaata, mutta lapsi on reagoinut todella voimakkaasti lyhyempiinkin hoitoon jättöihin. Lapsi huutaa ja itkee todella raastavasti, kun tajuaa, että olen lähdössä jonnekin. Kun palaan, niin tuntuu kuin hän olisi minulle vihainen ja saattaa silloinkin alkaa itkeä.
Toisaalta ajattelen, että kyllä kai vuodenikäinen yhden yön pärjää, monethan ovat jo päiväkodissakin tuossa iässä. Voinkohan siis jättää lapsen yökylään, vaikka reagoi niin voimakkaasti? Mummo on hänelle kuitenkin tuttu, näkevät viikottain.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En nyt ota kantaa kenenkään turvallisuudentunteeseen. Totean vaan, että jos lapsi itkee hoitoon mennessä ja itkee hoidosta haettaessa, niin tuskin se jälkimmäinen itku on merkki siitä, että haluaisi jäädä sinne hoitoon pidemmäksi aikaa.
Kuvitelkaa nyt itse, että ukkonne lähtee sanaa sanomatta yökylään. Taatusti huudatte tai mökötätte, kun se tulee takaisin. Eikä se ole varmaankaan merkki siitä, että olisitte halunneet sen olevan poissa saman tien kaksi yötä. Tiedän, huono vertaus.