Vierailija

Tuliko jutusta mitään? Mulla ikäeroa ihastukseen 17 vuotta, ei tullut mitään.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (10)

Vierailija

Nykyinen ihastukseni on 7 vuotta mua nuorempi. Ollaan panosuhteessa, hän ei ole ihastunut muhun ja miksi olisikaan (mulla ei ole tissejä ja olen vitun ruma). 

Vierailija

Tästä tuli mieleen viime yön uni, jossa panin jotain nuorta kundia!! Laskin unessa, että 13 vuotta nuorempaa, mietin et aika saavutus niin paljon nuorempaa pylsiä.

Mistä unet kumpuaa, kysynpähän vaan??!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Neljä vuotta. Ei tullut mitään, mutta ei ikä siihen liittynyt, ja meillä oli upeaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija

Mulla oli avioeron jälkeen seksisuhde 9 vuotta nuorempaan mieheen. Eihän siitä tietenkään mitään tullut, mutta hauskaa oli. Molemmat lähti ihan siltä linjalta, että hauskaa pidetään ilman kummempia sitoumuksia. Muutama kuukausi siinä meni.

Vierailija

19 vuotta ja 9 kuukautta, tosin en tiennyt miehen ikää kun aloin jutella hänen kanssaan. Jutusta ei tule koskaan mitään, sillä olen itse naimisissa. Tosin sähköpostiviestejä ollaan vaihdeltu, mutta ihan kaveripohjalta.

Vierailija

25 vuotta vanhempi (olin silloin 30) ja 15 vuotta nuorempi (olin 40) mies. Ei tullut kummastakaan mitään erilaisten elämäntilanteiden vuoksi, mutta ei mitään kaduttavaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.