Ahdistaa kun söin paljon epäterveellistä :(
Siis superpaljon ruokaa ensin ja sitten jäätelöä ja pullaa päälle.
169/53, äsken kävin vaa'alla niin 53.7 . Tiedostan että pitäisi oikeastikin vähän lihoa koska menkkoja ei ole ollut lähes kahteen vuoteen, mutta tunnen järjetöntä syyllisyyttä syömisestä! ETENKIN kun välillä tällä tavalla ahmin! Syön siis toisinaan itseni lähes ähkyyn ruokaa ja/tai herkkuja, ja aina vihaan itseäni sen jälkeen.
En tiedä mitä haen tällä....kai lohdutusta vaan :( että olenko sysipaska ihminen kun syömiseni ovat välillä järkyttävällä tolalla.
Kommentit (11)
Ihan hyvän painoinen olet. Mä olen sua pidempi ja kevyempi, mut silti menkat tullut ok. Voi olla muukin syy, kun ei tule.
Jos menkkoja ei ole ollut melkein 2 vuoteen niin eikö olisi jo korkea aika käydä lääkärissä? Onko laihuus terveyden vaarantamisen arvoista? Vähän valoja päälle nyt.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, paitsi olen normaalipainoinen janyritän päästä eroon parusta kilosta. Mulla on niin ,että tunnen syyllisyyttä "oikeaa ruokaa" syödessäni, mutta kyllä pullaa ja suklaata menee, sen jälkeen en enää halua syödä koska hurja kalorimäärä tullu syötyä kiitos suklaalevyn jne. Enkä jotenkn pysty lopettamaan syömistä. Suosittelen syömään jotain kevyttä vaikka joka toinen päivä, niin seuraavana päivänä ei ole syyllisyyden tunnetta ja uskaltaa kenties syödä enemmän.
Kiitos vastauksesta ja tsemppiä sinullekin :( teknisestihän olen itsekin normaalipainossa, mutta lääkärin mukaan se ei vaan riitä, pitäisi saada muutama kilo lisää. Syöminen ja ruoka tuottaa minulle hirveää ahdistusta ja päänvaivaa koko ajan, pitäisi ehkä mennä johobkin puhumaan:( kiitos vinkistä, yleensä menee luonnostaankin noin, kun on paha olo vielä edellisen päivän sokerisatsista.
Vierailija kirjoitti:
Jos menkkoja ei ole ollut melkein 2 vuoteen niin eikö olisi jo korkea aika käydä lääkärissä? Onko laihuus terveyden vaarantamisen arvoista? Vähän valoja päälle nyt.
Olen siis ollut sairaalassa kokeissa tästä asiasta monta kertaa. En vaan myöntänyt syömisongelmaa, siis sanoin vaan stressaavani paljon ja ehkä vahingossa syöväni liian vähän, vaikka oikeasti ruoka ahdistaa. Mutta ajattelin että sama kai se jos lopputulos on kuitenkin se etten syö riittävästi....mut joo, eli on tutkittu asiaa sairaalassa. Pitäis lihoa mutta ahdistaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvän painoinen olet. Mä olen sua pidempi ja kevyempi, mut silti menkat tullut ok. Voi olla muukin syy, kun ei tule.
Jäivät rajun laihtumisen jälkeen pois eli rohkenen epäillä mitään muuta syytä.... Kohtukin ultrattiin ja kaikki oli ok, nohh kaikkihan on mahdollista. Mutta kiitos silti vastauksesta. Viihdyn tässä painossa, en tahtoisi lihoa, mutta normaalin suhteen ruokaan tahtoisin kyllä :(
Linkkaa kuva kropasta joka on rakenteeltaan lähellä omaasi. Haluaisin hahmottaa minkä kokoinen on ihminen noilla mitoilla!
Vierailija kirjoitti:
Linkkaa kuva kropasta joka on rakenteeltaan lähellä omaasi. Haluaisin hahmottaa minkä kokoinen on ihminen noilla mitoilla!
Väittäisin että kroppani on lähes täsmälleen tuollainen. Ap
Sama täällä, paitsi olen normaalipainoinen janyritän päästä eroon parusta kilosta. Mulla on niin ,että tunnen syyllisyyttä "oikeaa ruokaa" syödessäni, mutta kyllä pullaa ja suklaata menee, sen jälkeen en enää halua syödä koska hurja kalorimäärä tullu syötyä kiitos suklaalevyn jne. Enkä jotenkn pysty lopettamaan syömistä. Suosittelen syömään jotain kevyttä vaikka joka toinen päivä, niin seuraavana päivänä ei ole syyllisyyden tunnetta ja uskaltaa kenties syödä enemmän.