APUA AUTTAKAA NOPEESTI!
Oon se sama luulosairas ja nyt pelkään leukemiaa!!!! Aivokasvain pelko on kadonnut.
Mulla oli viime syksyllä leukkarit alhaalla alle viitearvojen. Sitten ne palasivat normaaleiksi ja lääkäri sanoi että johtui luultavimmin pitkästä viikkokausia jatkuneesta yskästä ja että virustaudit voivat aiheuttaa.
Nyt on alkanut minulle tulemaan todella helposti saunan jälkeen kuivatessa veren purkaumia. Ja nyt on alkannu olemaan aika inhottavia nivelkipuja. Sekä tuntuu, että ruumin lämpöni olisi vähän normaalia ylempi jatkuvasti. Ennen oli 36.6-36.8 ja nyt 37.0c isein . Tietysti stressi lisää.
Apua onkohan mulla leukemia???
Oon aika laihakii 165cm/ 50kg ja oon 16v poika. Mutta kasvoin vuodessa nopeasti niin hoikistuin.
Onkohan mun syytä pelätä leukemiaa?
Kommentit (11)
Työnnä teräviä esineitä peppureijästäsi sisään, saat varmasti jonkun oikean vamman
AMMU JO ITSESI, SENKIN SAIRAS PROVOILIJA.
Tuon ap n pitäisi hakea apua pelkoihin ei juosta verikokeissa yms. Tottakai lääkärin pitää ottaa nuo vakavasti ettei tee virkavirhettä. Mutta sun paikka ei oo tk.
Minkälainen autismi täytyy olla että spämmää samaa paskaa kuukaudesta toiseen jollekin vauva-palstalle? :o
Minulla on ollut kaikki mainitsemasi "oireet" ja vielä moninkertaisesti pahempina. Eikä ole leukemiaa. Joskus nuorempana oli luulosairaampi. Vanhemmiten en enää jaksa luulosairastella. Ja kas kummaa, "oireilukin" on vähentynyt.
Onko yleisvointi hyvä? Jaksatko liikkua, onko olo silloin normaali jos satut unohtamaan sairauden pelkosi ja teet jotain mieluisaa ja rentoudut? Stressi tekee kaikenlaisia vaivoja, ja sairauden pelko. Aina voit löytää guuglea selaamalla uuden sairauden, ja mikään lääkäri ei sinua vakuuta että olet terve jos et puutu siihen varsinaiseen vaivaan eli stressiin (joka aiheuttaa sairauden pelkoa). Sen tiimoilta voisit lääkärissä käydäkin, mutta itsehoitoon on myös helppoja keinoja. Youtubesta voit kuunnella kokovartalon rentoutuksia vaikka heti tänä iltana ja katsoa miltä olo tuntuu sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Onko yleisvointi hyvä? Jaksatko liikkua, onko olo silloin normaali jos satut unohtamaan sairauden pelkosi ja teet jotain mieluisaa ja rentoudut? Stressi tekee kaikenlaisia vaivoja, ja sairauden pelko. Aina voit löytää guuglea selaamalla uuden sairauden, ja mikään lääkäri ei sinua vakuuta että olet terve jos et puutu siihen varsinaiseen vaivaan eli stressiin (joka aiheuttaa sairauden pelkoa). Sen tiimoilta voisit lääkärissä käydäkin, mutta itsehoitoon on myös helppoja keinoja. Youtubesta voit kuunnella kokovartalon rentoutuksia vaikka heti tänä iltana ja katsoa miltä olo tuntuu sen jälkeen.
Jep. Ap, oon kommentoinut sulle jo aikaisemminkin, ja tosiaan haluaisin edelleen tsempata sua varaamaan ajan psykalle. Luulosairaus on ihan kamala ahdistushäiriön muoto, mutta siihen on onneksi saatavilla apua. Kannattaa myös nyt ns "ensiapuna" koettaa tehdä kaikkea mahdollista mukavaa, millä saisit ajatukset pois terveydentilan kyttäämisestä. Tämä on auttanut mulla.
T. 21-vuotias toipuva luulosairas nainen
Olen sairastanut erilaisia luulosairauksia jo n. 35 vuotta, yhä elossa. Helpottaa vanhemmiten, kun ajattelee, että paskanhailee, oli tai ei, kuollaan me kaikki joskus kuitenkin!
Toinen luulosairas
Ja se että olet hoikka on vain hyvä asia ap! Nykyään on liikaa jo lapsuudesta asti ylipainoisia eikä se ole hyvä juttu.
Ei.