Vierailija

Kaikki me ikäännymme. Niin naiset kuin me miehetkin. Naisiin vain ikä puree selvästi pahemmin, ja moni neljäkymppiä ylittänyt nainen on vain muisto entisestään. Siinä vaiheessa kuin naisten miehiltä saama huomio romahtaa, moni ikääntynyt nainen varmaan tajuaa että olisi pitänyt vaan nauttia aikanaan siitä miesten antamasta huomiosta enemmän...

-mryouth75

• ylös 41
  • alas 412

Sivut

Kommentit (253)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tiedätkö, että on todella vapauttavaa, kun ei tarvitse "nauttii miesten huomiosta".
Nainen 45v

• ylös 482
  • alas 13
Vierailija

Pakko kommentoida trollille sen verran, että kyllä minun mielestäni MIEHIIN valitettavasti tuo ikääntyminen iskee huomattavasti pahemmin kuin naisiin. Hyvinsäilyneitä nelikymppisiä miehiä ei näe juuri muualla kuin ihan Helsingin keskustassa joskus. Ylipainoisia keski-ikäisiä miehiähän on tilastojen mukaan enemmän kuin naisia.

En ole koskaan nauttinut miesten huomiosta, se tuo vain vaivaantuneen olon. Joten ei haittaa, minä kuljen ihan omissa ajatuksissani vaan tuolla ulkona kuten aina ennenkin.

• ylös 332
  • alas 14
Vierailija

No minulle pojat ja miehet ovat teini-iästä lähtien jaksaneet kertoa, etten ole kovin hehkeän näköinen. Että olen kyllä asiasta tietoinen, kiitos vain.

N36

• ylös 215
  • alas 1
Vierailija

Kaikille se ulkonäkö tai siitä saatu huomio ei ole tärkeää, hyvä Mryouth75.
Kun olin nuori sain sitä huomiota enemmän kuin tarpeeksi. Se voi olla naisesta jopa epämiellyttävää, oletko koskaan tullut ajatelleeksi tätä? Aloin pukeutua säkkimäisiin vaatteisiin, että sain olla rauhassa. Nyt vanhempana nautin siitä, että voin kulkea kaduilla huomaamattomana. Vapauden tunne, jonka siitä saan on korvaamatonta.

• ylös 201
  • alas 5
Vierailija

Ai kamala. Entä jos ne ei tajuakaan? Mitä sitten käy? Joku nelikymppinen saattaa itse ajatella olevansa vielä ihan siedettävän näköinen ja viihtyä omassa kropassaan. Eihän sellaista voi sallia, varsinkin kun tätä elämää on siinä vaiheessa pahimmillaan enää 40 vuotta jäljellä.....

• ylös 204
  • alas 3
Vierailija

No hyvä kun ap. säilyy hehkeänä satavuotiaaksi- sitten vasta alkaa näkyä keski-ikäisyyden merkkien ilmaantumista, mutta toki vain pikkuhiljaa silloinkin ja muiden silmille lähes huomaamattomia tietenkin...

• ylös 65
  • alas 3
Vierailija

Ei ne miehetkään niin hehkeitä ole. Läski, kalju, huonot hampaat, ruma parta, lyhyys, ruma pukeutuminen jne.

• ylös 41
  • alas 1
Vierailija

No minä 16-vuotias tyttö voin kyllä sanoa, että ihan hyvin voi yli 4kymppinen olla kaunis, ja onkin! Tunnen parikin n. 45-vuotiasta, hyvin kaunista naista. Heissä on jo ajan tuomaa charmia, jota itsekkin ihan hyvillä mielin odotan:) Eikä ole edes Helsingistä, vaan Pohjois-Pohjanmaalta :)

• ylös 86
  • alas 2
Vierailija

Moneen mieheen ikä iskee huomattavasti nopeammin kuin naiseen. Olemme poikaystäväni kanssa 30-vuotiaita. Hän on kaljuuntunut ja harmaantunut jo aika pahasti. Hänellä on roikkuvaa ihoa, koska hän oli joskus pulskeampi ja nyt on hoikistunut (ei kyllä liity suoranaisesti ikään). Kyllähän minustakin näkee, etten ole enää se sama 18-vuotias, joka olin kun tapasimme, mutta poikaystäväni on vanhentunut huomattavasti minua enemmän.

Toisaalta aloittaja puhui nelikymppisistä eli onhan minulla vielä kymmenen vuotta aikaa ottaa poikaystäväni kiinni. :D

• ylös 61
  • alas 0
Vierailija

Olen 47-vuotias ja poikaystäväni on 36 v. Hänellä pakenee jo hiusraja, minulla ei :) Hän kehuu minua kauniiksi eikä välitä ikäisistään.

• ylös 55
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.