Tyttöystäväni nolasi ja nöyryytti minut ystäviemme edessä
Olimme istumassa iltaa muutaman ystävän kanssa. Muutaman siiderin nautittuaan hän paljasti, että minä annan hänelle usein cunnilingusta. En ole varma missä yhteydessä tämä tuli ilmi, muistaakseni jotain tarinaa kerrottaessa, mutta se ei ole tärkeää. Tärkeää on, että tyttöystäväni nolasi ja nöyryytti minut täydellisesti ystäviemme edessä. Nyt kaikki tuttavamme tietävät, että minä alistun hänelle makuuhuoneessa ja polvistun pääni kanssa jalkoväliin antamaan cunnilingusta. Olen menettänyt kasvoni ja olen todella vihainen tyttöystävälleni.
Ajattelin kostoksi lähettää alastonkuvia hänestä miespuolisille kavereilleni. Sitten ainakin oppisi, miltä tuntuu tulla nolatuksi oman kumppanin toimesta.
M25
Kommentit (27)
Älä huoli, kyllä ne kaverisikin sitä harrastavat omien tyttistensä kanssa. Itsesi vain nolaat kun alat riehumaan tuollaisesta asiasta, annat vaikutelman todella epävarmasta miehestä vaikka ehkä toisin luulet. Se on sitten asia erikseen, että noin ylipäätään mennään porukassa heittämää tuollaisia intiimejä seksielämän yksityiskohtia, en ainakaan itse haluaisi sellaisia kuulla. Siitä voi pitää keskustelunpaikan, että jatkossa seksielämän yksityiskohdat ovat teidän keskisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut mieleen että ne kaveris runkkaa niille nakukuville?
Netistä löytyy miljoonia alastonkuvia naisista, jotka ovat paramman näköisiä kuin tyttöystäväni, joten tuskin. Kyse on voiman näytöstä. Osoitan tyttöystävälleni, että mitä hän teki oli väärin ja hänen tulee kunnioittaa minua.
AP
Kai myös lyöt (mielikuvitus)tyttöystävääsi pienellä kepillä, jotta pysyisi pelossa?
Eipä tuossa mitään.
Oma tyttöystäväni joka on minua 8 vuotta vanhempi usein samalla istuu päälleni ja päästelee äänekkäitä pieruja. Hän kiihottuu siitä ja on monesti humalassa naureskellut ystäviensä kanssa sekasaunassa tälle asialle. Pari rotevampaa amatsoonia ( tyttöystäväni) kaveria löi ystävällisesti nyrkillä minua olkapäähän ja sanoivat että hienoa että Petralla on uusi luotettava kumppani, kun Kati teki niin törkeästi ja jätti.
Tyttöystäväni on myös paljastanut kuinka kielettää minua peppuaukkoon ja runkkaa minut tyhjäksi.
On myös totta että hänen exänsä on nainen ja minä olen miehekäs mies. Minusta seksielämämme pitäisi olla privaatti eikä sekasaunan keskustelun aihe. Toisaalta alkoholi vie estoja tyttöystävältäni.
M21
nykyään miehet alistuu kaikkeen ja ovat ihan nössöhomoja.
- ap:n kaverit ovat varmaan nähneet hänet alasti saunassa
- ap haluaa, että kaverit näkevät tyttiksensä alasti kuvissa
Tästä voisi vetää monta mielenkiintoista päätelmää ap:n fantasioista.
Kuka normaali mies ei ole nuollut naisensa jalkoväliä. Se kuuluu parisuhteeseen että molemmat antavat nautinnon suullaan.
Osoita h̶ä̶n̶e̶l̶l̶e̶ sille kantasi jättämällä se sika ja hölösuu.