Mut jätetään, koska en saa orgasmia
Ei ne sitä ääneen sano, mutta mä tiedän sen.
Ei voi olla mikään muu syy;/. Lopetan seksin kokonaan perhana.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ikää siis yli 40v. Pakko mun on hommata jotain apuvälinritä ja kunnon dildo, että voin kiva harjoitella:)
Mitä suosittelette?
Naista. Oot kaappilepakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se syy välttämättä ole tuo. Voithan sä myös olla aivan kammottava persoona.
Tai ruma. Huonot tissit?
Tissit on hyvät ja nätti olen..ap
Minulle kelpaisit vaikka et orkkua saisikaan, voisin kyllä vibrallakin suristella sulle orkut, miksi teet asiasta ongelman?
T.m40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ruma. Huonot tissit?
Minulle kelpaisit vaikka et orkkua saisikaan, voisin kyllä vibrallakin suristella sulle orkut, miksi teet asiasta ongelman?
T.m40v
No, miehet on aina "kyllä mä saan sut laukeamaan" ja sitkun ei onnistu niin niiden ilmeestä jo näkee sen pettymykse. Kuten tämä eilinen tapaus, joka nyt haihtui. No sainpahan kalua imutella ja ratsastaa kunnolla. Mutta tää nostaa taas kynnystä lähteä ketään näkemään. Mutta jos noin muuten kiinnostaa, niin Helsingissä asun . Ap
Ylimielinen pska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ruma. Huonot tissit?
Sanot ittees nätiksi, jättäisin mielummin tollasesta.
En ole ao, mutta ihmettelen kyllä tätä. Rumaksiko pitäisi itseään haukkua, jos muut ovat nätiksi väittäneet ja peilikin niin kertoo? Huono itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ruma. Huonot tissit?
En ole ao, mutta ihmettelen kyllä tätä. Rumaksiko pitäisi itseään haukkua, jos muut ovat nätiksi väittäneet ja peilikin niin kertoo? Huono itsetunto?
Varmaan henkilökohtainen juttu tuollakin, minun kaverin kaveri oli sellanen ylimeikattu ruma paska joka sanoi itseensä kauniiksi ja sen takia itse pyörittelen silmiä kun joku sanoo itseään kauniiksi
-Tuon kommemtin ainut tykkääjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ruma. Huonot tissit?
Varmaan henkilökohtainen juttu tuollakin, minun kaverin kaveri oli sellanen ylimeikattu ruma paska joka sanoi itseensä kauniiksi ja sen takia itse pyörittelen silmiä kun joku sanoo itseään kauniiksi
-Tuon kommemtin ainut tykkääjä
No mä oon tämmönen luonnollisen kaunis..en käytä meikkiä jne..mussa kiinnittyy huomio ensisijaisesti hymyyn ja pitkiin tummiin hiuksiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan saanut orgasmia edes itseksesi?
Se, että ei saa orgasmia yksin ei tarkoita etteikö sitä saisi miehen kanssa. Esim yhdynnän tuottama nautinto on niin paljon parempaa kuin itse käsillä tyydyttäminen. Itse tosin saan yksin, mutta en miehen kanssa. Mutta yksin saatu ei juurikaan tunnu tyydyttävältä seksuaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mä opin saamaan orkun vasta yli 30-vuotiaana. Tuohonkin asti tuli seurusteltua eikä mua ainakaan jätetty tuon takia.
Teetkö Ap tuosta jotenkin erityisen ongelman?
Miltä tuntuu saada eka orgasmi yli 30-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ruma. Huonot tissit?
Pics or didnt happen
Vibraa käyttämällä sain vain sillä, heittämällä sen veks aloin saada muutenkin.
Musta ois kiva tietää, että mitä kaikkea mä itse voin tehdä asian hyväksi...hommaan sen klitoriskiihottimen jne.... ärsyttää vaan kun oli niin kiva mies ja haihtui. Noh...ehkä mä nousen tästä vielä..ap
Ikää siis yli 40v. Pakko mun on hommata jotain apuvälinritä ja kunnon dildo, että voin kiva harjoitella:)
Mitä suosittelette?