Mut jätetään, koska en saa orgasmia
Ei ne sitä ääneen sano, mutta mä tiedän sen.
Ei voi olla mikään muu syy;/. Lopetan seksin kokonaan perhana.
Kommentit (32)
Ei se syy välttämättä ole tuo. Voithan sä myös olla aivan kammottava persoona.
Suurinta osaa miehistä ei kiinnosta pätkääkään se, saatko orkun vai et.
Vierailija kirjoitti:
Ei se syy välttämättä ole tuo. Voithan sä myös olla aivan kammottava persoona.
Tai ruma. Huonot tissit?
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan saanut orgasmia edes itseksesi?
Olen. Tarviin siihen vibran. Ap
Vierailija kirjoitti:
Suurinta osaa miehistä ei kiinnosta pätkääkään se, saatko orkun vai et.
Päivän seksistinen yleistys, osa 536.
Hyvä ap, nyt et lopeta seksiä vaan ostat kunnon dildon tai klitoriskiihottimen. Laitat sen surraamaan klitorikselle samalla kun mies työntelee ja saat varmasti orkun. Harjoittelu tekee mestarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se syy välttämättä ole tuo. Voithan sä myös olla aivan kammottava persoona.
Tai ruma. Huonot tissit?
Tissit on hyvät ja nätti olen..ap
No ymmärrän, että näin voi tapahtua. Itse olen jättänyt miehen, jonka kanssa en saanut ja joka alkoi tuntua enemmän veljeltä kuin kumppanilta.
Sama juttu ja siksi feikkasin uusimman suhteen alussa, nykyisin ei enää tarvitse. Se on miehille aivan älyttömän kova paikka etteivät saa naista tulemaan ja ärsyttää, että hyvä tapailu hiippuu oman ominaisuuteni takia. Kahden miehen kanssa siis käynyt näin, eli pari seksikertaa OK miehelle etten tule, lopulta alkaa ääneen ihmetteleminen, kova yritys (kymmenien minuuttien nuolentasessiot jne) ja kaikki tämä vaikka nautin seksistä muutoin mutten vain saa orgasmia. Jo yksinään se, että mies odottaa ja asettaa paineita saamisesta estää tulemisen. Nice.
Vierailija kirjoitti:
Suurinta osaa miehistä ei kiinnosta pätkääkään se, saatko orkun vai et.
"Mulla on hirveet paineet kun sä et saa"-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan saanut orgasmia edes itseksesi?
Olen. Tarviin siihen vibran. Ap
No miksi et ota sitä vibraa mukaan yhdyntään? Mies saattaa nauttia siitäkin, että käyttää vibraa sinuun (ainakin minä olin joskus sellaisen miehen kanssa, joka innostui suunnattomasti asiasta, sanoi aina haaveilleensa sellaisesta seksileikistä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan saanut orgasmia edes itseksesi?
Olen. Tarviin siihen vibran. Ap
No mikä ongelma siinä on? Meillä on miehen kanssa lähes aina vibra mukana kun en saa sormilla tai omin avuin muuten ja suihinottoakaan ei tee aina mieli. Mies sormettaa ja panee ja vibra apuna, olipas vaikeaa.
Mä opin saamaan orkun vasta yli 30-vuotiaana. Tuohonkin asti tuli seurusteltua eikä mua ainakaan jätetty tuon takia.
Teetkö Ap tuosta jotenkin erityisen ongelman?
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu ja siksi feikkasin uusimman suhteen alussa, nykyisin ei enää tarvitse. Se on miehille aivan älyttömän kova paikka etteivät saa naista tulemaan ja ärsyttää, että hyvä tapailu hiippuu oman ominaisuuteni takia. Kahden miehen kanssa siis käynyt näin, eli pari seksikertaa OK miehelle etten tule, lopulta alkaa ääneen ihmetteleminen, kova yritys (kymmenien minuuttien nuolentasessiot jne) ja kaikki tämä vaikka nautin seksistä muutoin mutten vain saa orgasmia. Jo yksinään se, että mies odottaa ja asettaa paineita saamisesta estää tulemisen. Nice.
Totta puhut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se syy välttämättä ole tuo. Voithan sä myös olla aivan kammottava persoona.
Tai ruma. Huonot tissit?
Tissit on hyvät ja nätti olen..ap
Sanot ittees nätiksi, jättäisin mielummin tollasesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä opin saamaan orkun vasta yli 30-vuotiaana. Tuohonkin asti tuli seurusteltua eikä mua ainakaan jätetty tuon takia.
Teetkö Ap tuosta jotenkin erityisen ongelman?
Mä oon yli 40...mä varmaan stressaan liikaa...esim.eilen oli loistavaa seksiä..ja nyt mies haihtu ku pieru;/...näin ilmeestä että oli pettynyt, kun ei saanut mua laukeemaan:( ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan saanut orgasmia edes itseksesi?
Olen. Tarviin siihen vibran. Ap
No miksi et ota sitä vibraa mukaan yhdyntään? Mies saattaa nauttia siitäkin, että käyttää vibraa sinuun (ainakin minä olin joskus sellaisen miehen kanssa, joka innostui suunnattomasti asiasta, sanoi aina haaveilleensa sellaisesta seksileikistä).
No koska eilen lähdin extempore panemaan ja toisekseen ajattelen niin että miehet luulee, ettei ne riitä kun tarviin vibraa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan saanut orgasmia edes itseksesi?
Olen. Tarviin siihen vibran. Ap
Eli olet täysin kykenevä saamaan orgasmin myös miehen kanssa. Mieti niitä fantasioita samalla tavalla mielessäsi ja voihan se vibrakin olla mukana kuvioissa klitorista kiihoittamassa, yleensä miehet vain tykkäävät siitä. Kun kasvat vähän niin ei oo mikään ongelma 😉
Ei ne sitä ääneen sano, mutta mä tiedän sen.
Ei voi olla mikään muu syy;/. Lopetan seksin kokonaan perhana.[/quote" to-process>...
Kumosit ekan kirjotukses minuuteissa, mitä hyödyt valehtelemisesta ei me sua tunneta...
Oletko koskaan saanut orgasmia edes itseksesi?