Vierailija

Että naisella on hyvät tissit, eikä nainen nalkuta kun mies on kiinnostunut niistä, eikä naisesta.

Sinkkumies

• ylös 4
  • alas 27

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Että naisella on hyvät tissit, eikä nainen nalkuta kun mies on kiinnostunut niistä, eikä naisesta.

Sinkkumies

Jos tuo on käsityksesi hyvästä parisuhteesta, en yhtään ihmettele, että olet sinkku. 

• ylös 31
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nukke täyttänee nuo kriteerit erittäin hyvin. Aika matalalle on sinkkumies riman laittanut. 

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Jos tuo on käsityksesi hyvästä parisuhteesta, en yhtään ihmettele, että olet sinkku. 

Enkä minä ihmettele miksi sinä olet idiootti.

Sinkkumies

• ylös 0
  • alas 18
Vierailija

Ne jotka osaa .. ne osaa mitä vaan .. ne jotka ei .. ne alkaa .. ihmettelemään ..

Sinkkumies

Vierailija

Ja taas sitä kokee myötähäpeää muiden sinkkumiesten puolesta. - Toisaalta jos et mitään muuta naiselta parisuhteessa odota kuin, että  hänellä on hyvät tissit ja ettei hän nalkuta, niin ehkä kaikkein vaivattomammin saat enemmän kuin vain  toivomasi hankkimalla itsellesi nuken.   

• ylös 16
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nukke täyttänee nuo kriteerit erittäin hyvin. Aika matalalle on sinkkumies riman laittanut. 

Enemmänkin rinnan korkeudelle.

Sinkkumies

Vierailija

Naiset ovat uskotelleet, että niiden luonne ratkaisee.. no eihän se mitään ratkaise, vaan kuten todellisessa luonnonvalinnassa baarissakin näemme, niin niiden viehättävien naisten ympärillä ne miehet pörräävät. Niiden joiden kanssa haluavat lisääntyä. No jatkakaa itsellenne valehtelua, jos tahdotte, tai jos minun vihaamiseni helpottaa totuuden kieltämisessä ..

Sinkkumies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Aivan uskomattoman hyvä comeback Sinkkumies, ihan pokaalin arvoinen suoritus! Henkeäsalpaavaa suorastaan, bravo!
- Ei edellinen

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Aivan uskomattoman hyvä comeback Sinkkumies, ihan pokaalin arvoinen suoritus! Henkeäsalpaavaa suorastaan, bravo!
- Ei edellinen

Kiitos, kiitos .. voitte jo istuutua alamaiset. Uutta settiä pukkaa, joten aploditkin voitte jo lopettaa..

Sinkkumies

Vierailija

Onpas väki harvinaisen tyhmää kun ei vitsejä tajua, toisaalta mitä odotin oon myötätuntoa hakevien säälittävien miesnaisten sivulla...

Vierailija

Meillä miehillä on myös sanonta jota naiset eivät ymmärrä. Toinen nainen voitti rinnan mitalla.. hehheh ..

Sinkkumies

Vierailija

Haha! Minä jo odotin jotain syvällisempää, mutta hyvät naurut sain. Eipä tällainen isotissinen blondi kovin syvällisiä olis ymmärtänytkään.

-Sinkkunainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
. Aika matalalle on sinkkumies riman laittanut. 

Tästä harhasta juuri puhun. Miten sinä luulet olevasi parempi, kuin naapurin Pirkko, jolla vain sattuu olemaan paremmat tissit?

Onko naapurin Pirkko jotenkin huono?

Itsellenne te voitte uskotella mitä te tahdotte, mutta ei älykäs mies tuollaista usko.

Sinkkumies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja sinkkumies hävisi pituudessa. Heh heh..

Ei aukee.. kerro nyt edes kenelle, jos aiot dissata.

Sinkkumies

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.