Katsoin äsken Trumpin...
...puheen Saint Anselm Collegessa ja sanon, että Trump tulee voittamaan vaalit. Selkokielistä ja järkistä puhetta verrattuna Clintoniin. Puhe nähtävissä alla olevasta linkistä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Hyvä puhe kaikilla tasoilla! Trump vie voiton.
Olin aikaisemmin varma, että Hillary vie voiton, mutta nyt olen eri mieltä.
Montako aloitusta ajattelit tehdä aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Hyvä puhe kaikilla tasoilla! Trump vie voiton.
Ahaa, vihdoinkin joku ammattilainen on palkattu kirjoittamaan Trumpille puhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Hyvä puhe kaikilla tasoilla! Trump vie voiton.
Ahaa, vihdoinkin joku ammattilainen on palkattu kirjoittamaan Trumpille puhe.
Joo, mutta onneksi Clinton sentään kirjoittaa omansa iltaisin kynttilänvalossa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Hyvä puhe kaikilla tasoilla! Trump vie voiton.
Ahaa, vihdoinkin joku ammattilainen on palkattu kirjoittamaan Trumpille puhe.
Aattele jos ei tähän asti ollut ja se oli silti jo tasoissa notta miten jatko menee? Voevoe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Hyvä puhe kaikilla tasoilla! Trump vie voiton.
Ahaa, vihdoinkin joku ammattilainen on palkattu kirjoittamaan Trumpille puhe.
Joo, mutta onneksi Clinton sentään kirjoittaa omansa iltaisin kynttilänvalossa. :D
Siinä leirissä taisikin joutaa kaikki valmiit puheet silppuriin ja nyt pitää kiireellä keksiä uusia. Se on pikkaisen kenkku tilanne Hillarylla, sitä just ei voi sanoa ääneen eikä tuomita mikä tässä tilanteessa nimenomaan pitäisi sanoa ääneen ja tuomita. Siitä kun nämä tietyt rahoittajat lähi-idästä tykkäisi kyttyrää ja rahat tuli jo tuhlattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Hyvä puhe kaikilla tasoilla! Trump vie voiton.
Ahaa, vihdoinkin joku ammattilainen on palkattu kirjoittamaan Trumpille puhe.
Nyt yritit kyllä olla nokkelampi kuin oletkaan, kun noin lahjakkaasti kusit omille nilkoillesi.
Republikaanien tuhlaajapoika Trumpista on tulossa kuningas. Mahtaa isoja poikia vituttaa.
Kahdesta pahasta Trump on vähemmän korruptoitunut.
Todellakin. Hyvä puhe kaikilla tasoilla! Trump vie voiton.