Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatko vaeltaa 1,5km?

Vierailija
14.06.2016 |

Mietittiin ystäväni kanssa lähteä metsään patikoimaan.

Jaksatko vaeltaa 1,5km?

Kyllä, mutta ottaa hapoille
75.56%
Ehen
24.44%
Ääniä yhteensä: 90

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tajunnut edes, että tässä puhutaan siitä bloggaajasta kunnes joku mainitsi, luulin lähinnä huonoksi trolliksi. Varmaan ihmisiä ihan järkyttääkin jos joku olisi terveydeltään niin huonossa tilassa, ettei selviä normaaleista kävelymatkoista. En itsekään kyllä lähtisi solvaamaan ketään ylipainosta, viime aikoina tutkimuksissa on havaittu, että kyseessä on vakava sairaus, jonka hoitamisessa pitäisi olla moniammatillinen tiimi mukana (tutkimusten mukaan vakavaan ylipainoon liittyy aina syömishäiriö). Itse näin ahmimishäiriöstä toipuvana näen tämän lähinnä erittäin surullisena, en muuta.

Vierailija
62/65 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en tajunnut edes, että tässä puhutaan siitä bloggaajasta kunnes joku mainitsi, luulin lähinnä huonoksi trolliksi. Varmaan ihmisiä ihan järkyttääkin jos joku olisi terveydeltään niin huonossa tilassa, ettei selviä normaaleista kävelymatkoista. En itsekään kyllä lähtisi solvaamaan ketään ylipainosta, viime aikoina tutkimuksissa on havaittu, että kyseessä on vakava sairaus, jonka hoitamisessa pitäisi olla moniammatillinen tiimi mukana (tutkimusten mukaan vakavaan ylipainoon liittyy aina syömishäiriö). Itse näin ahmimishäiriöstä toipuvana näen tämän lähinnä erittäin surullisena, en muuta.

Ei puhuta kun vaelluksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

L O L

Vierailija
64/65 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset