Vierailija

Miksi nämä asiat tekevät ihmisen huumorintajuttomaksi?

• ylös 4
  • alas 17

Kommentit (16)

Vierailija

Eivät tee. Ensin on huumorintajuttomuus. Sitten ihminen omaksuu jonkin ismin, aatteen tai päähänpinttymän ja alkaa saarnata siitä huumorintajuttomasti. Tietenkin huumorintajuton ihminen valitsee juuri sellaisen ismin, jossa on jyrkät arvot ja tiukat kannat asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Heittää vähän läppää, niin heti tulee 200-riviset perustelut omalle elämäntyylille tieteellisten ja historiallisten taustojen kera. Ja haukut päälle.

Vierailija

Rakastan lihaa, olen tapauskovainen ja minulla on kaksi lasta. Olen kuulemma huumorintajuton hapankaali.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rakastan lihaa, olen tapauskovainen ja minulla on kaksi lasta. Olen kuulemma huumorintajuton hapankaali.

Liha on murha!

Vierailija

Ateistien huumorintajuttomuudelle en keksi selitystä. Ateismihan ei ole mitään.

Luulisi että tunne on villi ja vapauttava: kaikki on tässä. Tai ehkä se sitten on masentava: tämä on kaikki.

Vierailija

Suurin osa ihmisistä taitaa olla huumorintajuttomia. Eilen sanoin sarkastisesi naapurille, että onpa sen perse levinnyt ja se löi.

Tämä tarina ei ole tosi,

Vierailija

Eivät tee muuta kuin totaaliseksi lampaaksi.
Ateismi, veganismi ja vapaaehtoinen lapsettomuus on nykyisten nuorten punavihreiden kaupunkilaisten muotijuttu, täysin massaa ainakin Helsingissä ja Tampereella.

Vierailija

Ehkä he kaikki ovat kateellisia?

Vegaani hyvästä ruoasta. Ateisti rippijuhlista. Vela suvun jatkumisesta.

Kateuskortti selittää kaiken, aina.

Vierailija

Muslimi kiittää. Olet kunnon häviävä kristitty naurettavine teemoinesi. Jatka toki homehtuneiden, salmonellaa mahdollisesti kantavien itujen syöntiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eivät tee muuta kuin totaaliseksi lampaaksi.
Ateismi, veganismi ja vapaaehtoinen lapsettomuus on nykyisten nuorten punavihreiden kaupunkilaisten muotijuttu, täysin massaa ainakin Helsingissä ja Tampereella.

Hahaa, kyse onkin siitä että muotia seuraavat ihmiset ovat onnettomia.

Vierailija

No jos jatkuville "helvettiinko meinasit mennä", "kasvikset on pupujen ruokaa, ei ihmisten" ja "kyllä vauvakuume vaan tulee, kun meidän on tarkoitus lisääntyä" -heitoille ei jaksa nauraa, niin kaipa se tekee näistä ihmisryhmistä sitten huumorintajuttomia. Valtavirran käsitys huumorista kun tuppaa usein olemaan vähemmistöjen ja muuten massasta erottuvien pilkkaamista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.