Jaksatko vaeltaa 1,5km?
Mietittiin ystäväni kanssa lähteä metsään patikoimaan.
Kommentit (65)
Tunturi-Lapissa (tai muuten Jäämerentiestä länteen) menee viidessä päivässä 90-100 km "reittien" ulkopuolella, rinkan lähtöpaino 35 kg. Kokeiltu 2-3 vuoden välein viimeiset 20 vuotta. Joskin, niin kummallista kuin se on en ole vielä Haltille kiivennyt, mutta se on edessä vuoden kuluttua.
Tiukkaa tekisi ja pistäisi puuskuttamaan, joutuisin turvautumaan metatekemiseen eli pysähtyisin ottamaan vaikkapa valokuvia, että saisin hengen takaisin.
Vaellus on köyhille, joilla ei ole varaa purjeveneeseen.
Minulla on aalloilla liikkuvaan kesämökkiin, joka tuulta kunnioittaa.
Sinkkumies
Voitaisiinko ihmetellä vaihteeksi sitä, että ko. vaeltaja on parin viikon sisään ostanut KUUDET kengät.
Ja keräilee hajuvesiä.
Satsaisi ennemmin vaikka ulkoilu- ja vaellusvaatteisiin, erityisesti kenkiin.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko ihmetellä vaihteeksi sitä, että ko. vaeltaja on parin viikon sisään ostanut KUUDET kengät.
Ja keräilee hajuvesiä.
En ole ostanut.
Tuliko tuohon numeroiden väliin vahingossa pilkku?
Meidän 4 ja 5 v. Tenavat kävelee metsässä saman matkan aika usein että silleen
Vierailija kirjoitti:
Tuliko tuohon numeroiden väliin vahingossa pilkku?
Ei kyse ollut mistään HC:sta (hardcore) vaan ihan normaalista vaelluksesta.
Mene helvetti armeijaan tulee helposti 45km vaellusta jos ei tota kestä niin oot säälittävä
Vaellan useamman kerran viikossa tuon verran lähikauppaan ja takaisin, päivittäin tulee vaellettua sama matka myös bussipysäkille ja sieltä kotiinkin. Kyllä vyötärö kiittää!
Onneksi tällä vaeltajalla ei sentään ole mummonmökkiä metsässä. Siinä sitä saisi aina päivän-pari varata autolta mökkiin vaeltamiseen.
Vaelsimme viime viikolla päiväkotiryhmän 1-2-vuotiaiden kanssa 1km kumpareisessa metsässä (+ kävelymatkat sinne ja takaisin) 45 minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Vaelsimme viime viikolla päiväkotiryhmän 1-2-vuotiaiden kanssa 1km kumpareisessa metsässä (+ kävelymatkat sinne ja takaisin) 45 minuutissa.
Vau tuleva sukupolvi on huippukunnossa!!
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei jaksaisi hahaha!
Harva loppujen lopuksi jatkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei jaksaisi hahaha!
Harva loppujen lopuksi jatkaa!
Minä jaksan vaikka 15 kilometriä
No mä en jaksa, tai paremminkin pysty. Leikkausaika on varattuna, katsotaan ensi vuonna uudestaan.
Porissa.