Olen aikamatkustaja vuodesta 2100, kysy mitä vain
Sain aikakoneeni toimimaan, ja matkustin ajassa teidän mitättömään vuosisataanne. Koska säälin noin alikehittyneitä ihmisiä, saatte kysyä mitä tahansa ja saatan jopa vaivautua vastaamaan.
Kommentit (43)
Mitkä ovat AV-palstan tärkeimmät puheenaiheet teidän aikananne? Koska aikakone keksitään? Paljonko aikakoneen hankkiminen maksaa? Onko aikalomailu tavallista?
Onko Yhdysvaltojen uusi presidentti Trump vai Clinton?
Mitkä puolueet ovat hallituksessa?
Millaiseksi 2100-luvun ihmiset ajelevat genitaalikarvoituksensa?
Miten 2100-luvulla suhtaudutaan anaaliseksiin?
Miksi halveksit meidän vuosisataamme, vaikka olet syntynyt samalla vuosisadalla?
Minkä nimen Karalahden poika sai?
Vierailija kirjoitti:
Miksi halveksit meidän vuosisataamme, vaikka olet syntynyt samalla vuosisadalla?
Tätä minäkin hämmästyin. Olet siis viettänyt kaikki 16 ikävuottasi samalla vuosisadalla, jota elämme nyt. Ikäsi tietenkin selittää murkkumaisen vastaustyylisi.
Onko Jorma Uotinen syväjäädytettynä.
Joko 2100-luvulla on siirtokunta marsissa? Tai onko joku edes käynyt tallomassa naapuriplaneetalla?
Mika kirjoitti:
Onko Jorma Uotinen syväjäädytettynä.
uotisen jorma syväjäädytettynä... eheh
Vierailija kirjoitti:
7, kaikki ruoka on todella käsiteltyä ja on kehitelty jopa uusia tekniikoita, joilla ns "roskaruokiin" on saatu luotua terveyttä edistävä vaikutus, vaikka maku ja koostumus on täysin sama. Vuonna 2100 voitte siis syödä vaikka pizzaa illat läpeensä, ja silti välttää verisuonien tukkeutumisen.
Talvi on kadonnut lähes kokonaan ilmastonmuutoksen myötä, ja jäätiköiden sulaminen on jo pitkällä.
Muoti on mennyt erittäin överiin suuntaan, ja ihmiset pukeutuvat entistä enemmän myös mm. metalliin ja muoviin. Vaatteista on kehitelty vettä hylkiviä, kuten myös kampauksista. Eli siis meidän ei tarvitse pelätä, että vesisade pilaisi hienon laittautumisen. Mitä nyt olen katsonut, eläinkuosit ovat kovassa suosiossa muodin saralla, ja itsekin olen pukeutunut kissanpennuista tehtyyn takkiin.
Tietosi ovat vanhentuneet. Olen vuodelta 2200 ja ilmastonmuutos on peruttu, sekä uusi jääkausi on tulossa seuraavan 50 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7, kaikki ruoka on todella käsiteltyä ja on kehitelty jopa uusia tekniikoita, joilla ns "roskaruokiin" on saatu luotua terveyttä edistävä vaikutus, vaikka maku ja koostumus on täysin sama. Vuonna 2100 voitte siis syödä vaikka pizzaa illat läpeensä, ja silti välttää verisuonien tukkeutumisen.
Talvi on kadonnut lähes kokonaan ilmastonmuutoksen myötä, ja jäätiköiden sulaminen on jo pitkällä.
Muoti on mennyt erittäin överiin suuntaan, ja ihmiset pukeutuvat entistä enemmän myös mm. metalliin ja muoviin. Vaatteista on kehitelty vettä hylkiviä, kuten myös kampauksista. Eli siis meidän ei tarvitse pelätä, että vesisade pilaisi hienon laittautumisen. Mitä nyt olen katsonut, eläinkuosit ovat kovassa suosiossa muodin saralla, ja itsekin olen pukeutunut kissanpennuista tehtyyn takkiin.
Tietosi ovat vanhentuneet. Olen vuodelta 2200 ja ilmastonmuutos on peruttu, sekä uusi jääkausi on tulossa seuraavan 50 vuoden aikana.
Unohdin tosin mainita, että olen edelleen Sinkkumies, vaikka en pitänytkään sitä relevanttina tietona.
Harmittavan kaukan, ei tuon ajan tiedoilla oiken tee mitään. Jos olisit ollut vuodesta 2026, niin olisin kysynyt että mikä pörssiyhtiö on nostanut eniten osakkeensa arvoa viimeisen 10 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Joko 2100-luvulla on siirtokunta marsissa? Tai onko joku edes käynyt tallomassa naapuriplaneetalla?
Ap on saapunut vuodesta 2100. Hän ei voi vielä tietää, mitä 2100-luvun aikana tapahtuu.
Yhdysvaltojen presidenttinä viettää seuraavan kauden Clinton, ja hän tekee suuren vaikutuksen kaikkiin ja nousee Amerikkalaisten suosikkipresidentiksi.
Jormaa ei ole syväjäädytetty, mutta mm. Katy Perry, Tarja Halonen ja Bile-Dani ovat.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on saapunut vuodesta 2100. Hän ei voi vielä tietää, mitä 2100-luvun aikana tapahtuu.
Jos semmoinen matka on tehty vuoteen 2100 mennessä niin kaipa siitä jotain voi päätellä. Onhan noilla suunnitelmat tälläkin hetkellä lähettää joku käväisemään 20v päästä siihen suuntaan mutta kun suunnitelmat voi muuttua tai tulla vastoinkäymisiä yms.
"Kulkeeko länsimetro"
Metro kulkee taivaalla nykyään ja täysin saasteettomasti, ja jopa ilman kiskoja. Joskus kyllä vähän häiritsee kun se kaartaa auringon eteen ja olet juuri ottamassa aurinkoa.
"Säilyvätkö syväjäädytetyt elossa teidän aikaanne?"
Juuri tehdään ensimmäisiä tutkimuksia siitä, kuinka syväjäädytetyt saisi palautettua elävien kirjoihin. Pieniä onnistumisiakin on nähty, kun muurahainen saatiin herätettyä henkiin, mutta valitettavasti se kuoli heti uudelleen parin minuutin jälkeen. Tavoite on, että syväjäädytetty Vladimir Putin herätettäisiin uudelleen henkiin vuonna 2118, viimeistään.