Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mikä ikähaarukka on mielestäsi sopivin?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (11)

Vierailija

Tärkeintä on, että samaa sukupolvea, eli max 15 v ikäeroa. Itse en haluaisi montaa vuotta nuorempaa ekä vanhempaa.
N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen 41 ja ihan kohta 42. Mies 48. Ihan hyvät iät. Jos olisi paljon nuorempi, ajattelisin itseäni vanhaksi. En haluaisi kovin vanhaakaan miestä. 10 vuotta ylöspäin omasta iästä maksimi ja 5 vuotta alaspäin. Ei siis isä - tytär ja äiti - poika -ikäeroja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen 41 ja ihan kohta 42. Mies 48. Ihan hyvät iät. Jos olisi paljon nuorempi, ajattelisin itseäni vanhaksi. En haluaisi kovin vanhaakaan miestä. 10 vuotta ylöspäin omasta iästä maksimi ja 5 vuotta alaspäin. Ei siis isä - tytär ja äiti - poika -ikäeroja.

Mihin tuo perustuu että nainen voi olla kymmenen vuotta nuorempi mutta mies vain viisi? Onko tämä taas jotain "naiset ovat henkisesti kehittyneempiä" -lätinöitä?

Vierailija

Oletetaan että molemmat on aikuisia niin onko mitään ikähaarukkaa edes mahdollista määritellä. Ihmiset on yksilöitä.

Vierailija

Täällä samoin 40-50 v., itse olen juuri tuon 43 v. Ja muutaman vuoden joustaa molempiin suuntiin, kuitenkin kolmekymppinen/kuusikymppinen olisi liikaa.