Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin laittaa työpaikalla omaan maitopurkkiin laksatiiveja?

Vierailija
14.06.2016 |

Menee hermo maitovarkaisiin. Mulla siis töissä oma rasvaton EiLa-maito, josta muut työntekijät ottavat kahviinsa maitoa, vaikka siinä lukee selkeästi minun nimeni ja vielä teksti "Ei kahvimaitoa!". Parhaimmillaan mulle on litran purkista jäänyt puoli lasillista juotavaksi.

Nyt mietin, että jos ostaisin töihin purkin, johon kirjoitan samat tekstit kuin ennenkin, mutta myös tekstin "Juomalla tätä maitoa hyväksyn, että saan mahdollisesti vatsanväänteitä".

Kommentit (287)

Vierailija
21/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne purkkiin ihan sikana suolaa. Siis niin paljon, että se todellakin maistuu kahvissa. Ehkä sun ei tartte tehdä näin kuin kerran

ja edelleen samat tekstit purkissa, ei kahvimaito ja nimesi

Vierailija
22/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin kerran suolaa monta ruokalusikallista maitoon, jota en itse siis käyttänyt sinä päivänä. Hauska oli avokonttorissa tarkkailla ihmisiä kun tulivat kahvihuoneesta kuppiensa kanssa, että kenen ilme venähdti kun maistoi juomaansa. Kuten arvasinkin, eräs muutenkin pihin oloinen kuusikymppinen mies paljastui maitovarkaaksi, ja sitten yllättäen eräs nuori vastavalmistunut jätkä. Tämä vielä kehtasi ääneen vieruskaverilleen sanoa että "siis hyi, tuolla oli jotain pilaantunutta maitoa jääkaapissa" :D Siis vaikka ei siellä firman puolesta ole mitään maitoa ja mun tölkissäni on aina post it lappu "Minnan eväsmaito, älä käytä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tölkkiin jotain muuta kuin maitoa, esim. karamellivärillä siniseksi tai vihreäksi värjättyä nestettä. Se ei ole myrkkyä, eikä sairastuta, mutta tuskinpa sitä uskaltaa kukaan juoda.

Vierailija
24/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maito- ja ruokavarkaille on ihan se ja sama, miten paljon työpaikalla siitä on keskusteltu. Omaan maitoon voi laittaa laksatiivia, mutta toiset eivät saa toisen maitoon laittaa yhtään mitään.

Miksi kuvittelet että maitovarkaat kunnioittaisivat toisen maitoa eivätkä laittaisi siihen mitään laksatiivijekun jälkeen?

Vierailija
25/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tölkkiin jotain muuta kuin maitoa, esim. karamellivärillä siniseksi tai vihreäksi värjättyä nestettä. Se ei ole myrkkyä, eikä sairastuta, mutta tuskinpa sitä uskaltaa kukaan juoda.

Maistuuko se karamelliväri miltään? Eli voisiko itse juoda  vihreäksi värjäämäänsä maitoa?

Vierailija
26/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karemelliväriä helpompaa on laittaa maitopurkkiin vaikka ihan vain vettä, tai vaikka limukkaa, jos haluaa tehdä jekun. Valkoiseksi värjätty virtsa voisi tietysti olla aika messevä yllätys.

Vierailija
27/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain eläinlääkäritutultai jotain tosi tyjyä laksatiivia, jolla tyhjennetään joku hevonen tms. Minunkin maitopurkkini on yleisessä käytössä ja aina huolellisesti niin, että sen pohjalla saattoi sitten olla päiväkausia semmoinen millin liru. Jos ostin uuden siihen viereen, niin sitten sitä käytettiin. Nimeni luki päällä ja tiedossa oli että kyseessä on minun eväsmaitoni. (ELi ei vain kahviin käytetty, vaan oikeesti join siitä).

jäin lomille keskiviikkona, en siitäkään niin pitänyt mitään meteliä. vika päivänä maitoni oli puolillaan. laitoin hyvän tujauksen laksatiivia maitoon. ei ole kukaan mitään puhunut jälkeenpäin mutta uskon että joillakin alkoi ns. perse laulaa saman päivän aikana...

tulen toistamaan saman annostuksen tänä kesänä uudestaan. 

välillä lopetan maidon ostamisen sinne jääkaappiin,mutta kun sitä sinne ostan, niin se lirutetaan viikossa vajaaksi.

kosto elää.

luin lehdestä, että joku ruotsalainen kesätyöntekijä oli sesongin lopuksi leiponut kakun kahvihuoneeseen, jonka maustanut itsekasvattamallaan ruoholla. väki joutui siitä kakkuhetkestä sairaalaan ja kaverille syyte pahoinpitelystä. ihan tommoseen en taida mennä, vaikka ajatuksella joskus leikinkin.

tässä asiassa ei ole mitään hurskasteltavaa tai lieventäviä asianhaaroja ollenkaan. se on minun maito ja olen tehnyt selväksi että siitä en muille tarjoa. paheksujat ja tyhjänsovitelijat älkää viittiikö hei.

Vierailija
28/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä unohtaisin varoitukset. Ja ihmettelijöiltä kysyisin, ettö kannattaako juoda enää eilaakaan, kun ei vatsa näytä kestävän ja virnistys päälle. Ja toistaisin niin kauan, kunnes oppi menisi perille.

Vierailija
29/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin kolme purkkia Eilaa. Kaikille. Ja täytekakkukahvit päälle. Nimittäin itse kun ostin työpaikkamaitoni, kirjoitin siihen, että Saa Käyttää.

Vierailija
30/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinne tölkkiin piimää tilalle

Vierailija
31/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä oikein räikeää huulipunaa ja paina huuliesi kuva siististi suuaukon ympärille, niin ettei punaa päädy maitoon. Luulisi karkoittavan maitovarkaat...

Vierailija
32/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippaa tölkkiin pieni purkki/säästöpossu, ja kirjoita siihen hinnasto.

Vierailija
33/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä oikein räikeää huulipunaa ja paina huuliesi kuva siististi suuaukon ympärille, niin ettei punaa päädy maitoon. Luulisi karkoittavan maitovarkaat...

Tai teippaa tamponi roikkumaan suuaukosta sisään.

Vierailija
34/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita marmorikuulia tms maidon sekaan (sen kokoisia ja värisiä ettei vahingossa juoda). Kun kaatavat kahviin, niin saavat roiskeet rinnuksilleen.

Vierailija
35/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs teepussivarkaat. Mitäs teepusseihin voi laittaa?

Vierailija
36/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta rasvaista maitoa. Suomalaiset on niin rasvapelkoisia, etteivät sitä ota.

Vierailija
37/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs teepussivarkaat. Mitäs teepusseihin voi laittaa?

Jos jaksaa askarrella, niin teepussien niitinhän voi taivutella auki. Sinne vaan sitten suolaa ja chiliä sekaan ja takaisin kiinni. ;)

Vierailija
38/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti kans osti työpaikalleen itselleen litran eilan kahvimaidoks. Joka ikinen kerta maito litrasta riitti muutamaan kuppiin.

Kyseessä päiväkoti, jossa n.15 työntekijää ja kaikki naisia. Ja maalarinteippiin oli kirjoitettu äitini nimi. Kyllä on törkeetä porukkaa, vaikka maito ny maailman kalleinta ei olekkaan.

Mutta ikävää siinä kohtaa, kun sai mennä tauolle ja purkki oli tyhjänä. Äitiä harmitti ku jäi kahvit aina väliin. Mäkin sillon ehdotin että karkkivärillä värjää maidon, mutta tuolla joku kirjotti että huulipunahuulet purkin suuaukkoon, se on paljon parempi 😃

Vierailija
39/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ebayssä myydään lukkoja tätä tarkoitusta varten. Tai voithan printata lapun maitotölkkiin: "Liisan maito. Kameravalvonta". Tai laittaa purkkiin hälyttimen, joka huutaa ihan simona kun siihen kosketaan.

Vierailija
40/287 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda johonkin kasvismaitoon. Jos et juo itse kahvia, niin joku sellainen mikä ei sekoitu kunnolla kahviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan