En saa orgasmia miehen kanssa, harmittaa :(
En saa yhdynnässä, en suuseksissä, en käsillä kun olen miehen kanssa. Yksin ollessani saan kyllä erittäin helposti sormilla tai vibraattorin avulla. En ole koskaan saanut kenenkään miehen läsnäollessa. Nyt minulla on todella hyvä kumppani johon luotan, ja sen voin sanoa että esimerkiksi hänen sormilla hyväily on tuntunut niin hyvältä että orgasmi on ollut jo tosi tosi lähellä. Mutta se huipennus vaan jää puuttumaan. Miestä tuntuu harmittavan myös. Hän antaa mielellään suuseksiä ja koskettelee sormin, mutta en vain tule vaikka hinkkaisi loputtomiin :( suhteen alussa puhuin, että jännityksen takia en varmaan hetkeen saa orgasmia, mutta muuten nautin seksistä todella paljon. Mies varmaan mielessään jo ihmettelee, että en kai enää voi jännittää. Miten otan asian puheeksi, se todella vaivaa minua :/ vaikea opastaa miestä, kun en itsekään tiedä miten laukeaisin! Mies osaa kosketella samalla tavalla kuin minä itsetyydytyksessä, mutta kai sitten en vaan ole riittävän rentona toisen kanssa ollessa. Harmittaa kun mies tykkää kovasti antaa suuseksiä, mutta minulle siitä tulee tavallaan niin vaivaantunut olo että nuoleminen lähinnä kutittaa ja tuntuu epämiellyttävältä. Haluan jotenkin puhua ja yrittää ratkaista asiaa ennen kuin se menee liian vaikeaksi! Pian alan jännittää koko seksiä, kun asiaa varjostaa se ajatus että en kuitenkaan saa ja se on molemmille pettymys. Nautin seksistä todella paljon muuten. Eniten ärsyttää se, että tiedän miten helposti saan useita orgasmeja yksin ollessani, suorastaan käden käänteessä.
Kommentit (3)
Tää näkyy sun Facebookissa, kantsisko poistaa
Rakastelu on rakastelua, orgasmit vain kirsikka kakun päällä.
Jutelkaa, ettei jää jännittämään. Yhdessä helpompi.
Tyhjennä mielesi. Älä ajattele MITÄÄN.