Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan muurahaiset pois hiekkalaatikosta?

Vierailija
01.07.2008 |

Meillä on pienet muurahaiset vallanneet puolet hiekkalaatikosta, tosi kiva. Saako niitä mitenkään "häädettyä" sieltä pois?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muurahaiset häviää.. en ole itse kokeillut.. Kokeile vaikka sitä?

Vierailija
2/8 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, ihan totta. Maailmassa on kärpäsiä, hyttysiä, ei niitä pidä hävittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita vinkkejä?

Vierailija
4/8 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, täytyy kai kokeilla. :)

Onko muita vinkkejä?

Tämä vastaus siis oli kakkoselle. Myrkkyjä en sinne tosiaan viitsisi laittaa, yllätys... Mutta ei ole lasten siellä kiva leikkiä kun muurahaisia on valtavasti. ap

Vierailija
5/8 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadoin kiehuvaa vettä päälle pariin otteeseen, häipyivät sillä.

Vierailija
6/8 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen muurahaisenystävä ja mistään muualta en viitsisi edes yrittää hävittää kuin hiekkalaatikosta Ei muurahaispesässä sentään leikkiä voi, vaikka muuten ovatkin hyödyllisiä ötököitä.

On olemassa yksi (erittäin epäeettinen ja inhottava) keino hävittää muurahaispesä. Se ei ole myrkky, vaan syksyllä talveksi suoraan pesään työnnetty rautakanki. Se jäädyttää pesän ja asukkaat pakkasilla. Nyt kesällä sekään ei toimi.

Paras keino on kyllä valitettavasti vaihtaa hiekkalaatikon paikkaa. Eikä ihan viereen.

Vierailija
7/8 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Eli jos pidät laatikon koko ajan märkänä, niin kaivautuvat syvemmälle tai etsiytyvät muualle.

Vierailija
8/8 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä karkoitin muurahaiset keittiöstä myrkyllä, ja tukkimalla kaikki mahdolliset reiät mistä ne olivat tulleet sisälle. Tuohon hiekkalaatikkopulmaan ei ole vastausta, ne ovat sitkeitä otuksia valitettavasti. :(