Vierailija

Kuinka kauan katselisitte vaikeasti masentunutta, jos se tarkoittaisi, että myöskään minkäänlaista intiimielämää ei olisi? Nyt mennyt vuosi kun miestä ei ole yhtään kiinnostanut ja jo aiemminkin minun on täytynyt tehdä itse aloitteet (siis jo ennen diagnoosia ollut merkkejä kiinnostuksen vähenemisestä).

Miten muilla masentuneilla ja masentuneiden puolisoilla, onko seksielämää?

• ylös 3
  • alas 0

Kommentit (3)

Vierailija

Tapailin mutta siihen se jäi. Toista ei kiinnostanut kuin harvoin ja silloinkin piti olla kännissä.

Vierailija

Ensinnäkin masennus on sairaus, muistathan sen. Monet masennuslääkkeet itsessään aiheuttavat sen että seksiä ei tee mieli ja miehenä ei välttämättä edes kykene seksiin. Kyllähän ennen diagnoosin saamistakin miehesi on voinut olla masentunut? Oletteko keskustelleet asiasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen yrittänyt keskustella, mutta tuloksetta. Mies ei osaa sanoa asiasta (tai mistään muustakaan ) yhtään mitään. Menee siis yksinpuheluksi, mies kuuntelee masentuneena. 

On varmaan ollut masentunut jo ennen diagnoosiakin, mutta kuinka kauan tällaisessa suhteessa (olemme naimisissa) pitäisi sinnitellä? Ei tämä ole normaalia aikuisen parisuhteen elämää millään tavalla.

Just ton masennus-sairauden takia kipuilen tämän asian kanssa. Muuten olisin varmaan jo lähtenyt.

-ap-

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.