Vierailija

Etsin uutta kotia rakkaalle 20 setelilleni. Setelini rakastaa kuluttamista mutta säästössäkin tykkää olla ja viihtyy hyvin purkissa. Tietenkin toivoisin, että setelini saisi hyvän kodin ja jossa olisi oikeastikin käyttöä sille. Onhan tuo kuitenkin sen verran villi tapaus,että rahanmenoa hää kaipaa!

Siis vielä kerran, toistamiseen. Etsin pari kymppiselle setelilleni uutta kotia!

• ylös 6
  • alas 2

Kommentit (7)

Vierailija

Rahaa kirjoitti:
Mä voisin ottaa!

Kerrohan sitten minkälaisen kodin tuo minun rakas setelilleni saisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun luona setelisi viipyisi vain hetken - pistäisin heti kiertämään.

Tuohan tarkoittaisi sitten sitä, että rakkaasta setelistäni tulisi kodinvaihtaja?

Vierailija

Setelisi löytäisi väliaikaisen kodin lompakkoni seteliosastosta, kauppakuitti olisi seurana ettei tarvitsisi aivan yksin olla. Palauttaisin setelin pian lajitovereidensa joukkoon kaupan kassan kautta koska olen seteliaktivisti eli mielestäni setelien pitäminen lompakossa on eettisesti väärin koska siellä seteli joutuu olemaan suljettuna ahtaaseen paikkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Setelisi löytäisi väliaikaisen kodin lompakkoni seteliosastosta, kauppakuitti olisi seurana ettei tarvitsisi aivan yksin olla. Palauttaisin setelin pian lajitovereidensa joukkoon kaupan kassan kautta koska olen seteliaktivisti eli mielestäni setelien pitäminen lompakossa on eettisesti väärin koska siellä seteli joutuu olemaan suljettuna ahtaaseen paikkaan.

Hmmmm..... Hmmmm... Hetki pieni vielä... Mietin vielä. Uusi koti voisi kuulostaa hyvältä, siinä suhteessa, että hällä tulisi olemaan seuraa. Minähän en jaksa höpötellä setelilleni tuntikausia, kokisin itseni siinä vaiheessa hieman hulluksi. No kukapa täysjärkinen etsii uutta kotia rakkaalle setelilleen. Hulluhan sitä täytyy joka tapauksessa olla! No mutta se on pieni murhe, edelleen etsintä jatkuu. Hullu tai ei. Ainakin kaikki inkkarit on kanootissa. Laskin just.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.