Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras meikkivoide

Vierailija
13.06.2016 |

Hyvä meikkivoide hakusessa. Mikä olisi peittävä mutta luonnollisen näköinen meikkivoide jonka päälle ei tarvitsisi lisätä puuteria tms. Ihoni on kuivahko. Käytössä nyt lumenen cc voide mutta ei ole mielestäni tarpeeksi peittävä. Vinkkejä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

True match loreal.  Lumenesta tulee näppyjä ja huokoset tukkoon.

Vierailija
2/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tuo lumenen cc muutaman vuoden jo käytössä. Lisäämällä kerroksia peittää mielestäni jo todella paljon. Lisäksi käytän cc peitevoidetta. Mutta jos ei se tosiaan oo sulle hyvä niin sitten tää kommentti oli täysin turha :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykännyt Estee Lauderin Double wear light meikkivoiteesta. Peittää tarpeeksi ja pysyy koko päivän, mutta iho on kuitenkin luonnollisen, heleän näköinen. Itselläni myös aika kuiva iho, eikä tarvitse lisätä puuteria päälle. Muistaakseni n. 35€, mutta todella riittoisaa, itselläni kestää jokapäiväisessä käytössä n. 10 kk.

Vierailija
4/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vastata, että Lumenen bb on mulle hyvä. Tasoittaa, muttei vaikuta tunkkaselta.

Vierailija
5/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen CC:tä meinasin tulla kehumaan. Käytössä aikaisemmin on olleet mm. Diorin Forever ja Lancomen Teint Idole Ultra. Mielestäni Lumene peittää ihan yhtä hyvin ja jättää luonnollisemman näköisen lopputuloksen.

Vierailija
6/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen CC ei ole itselleni tarpeeksi peittävä (aknearpia). Lumenelta löytyy peittävämpikin Longwear blur foundation, jota itse käytän, mutta puuteria kyllä laitan silti, voiteen kiinnittämisen ja pinnan takia.

Vierailija
7/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomen Teint Idole 24h. Kevyt mutta jos laittaa pari kerrosta niin saa peittävän mutta ei kuitenkaan näytä miltään naamiolta. Itselläni paras meikkivoide, jota olen käyttänyt. Pysyy koko päivän ja peittää hyvin aknearvet. Ainut miinuspuoli on todella korkea hinta, kirpaisee maksaa n. 50e meikkivoiteesta mutta, kun hyvän olen löytänyt niin ei voi mitään. Välillä sitä löytyy alennuksesta 10euron halvempaan hintaa. 

Vierailija
8/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isadoran meikkivoide jonka nimeä en muista. Liquid jotain, sellaisessa sienessä puuterirasian näköisessä boksissa. Ei ole kauhean peittävä tosin. Lumenea en saa levitettyä kasvoilleni tasaisesti mutta Isadoran saan tasaisesti kasvoilleni.

Vierailija
9/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tykännyt Estee Lauderin Double wear light meikkivoiteesta. Peittää tarpeeksi ja pysyy koko päivän, mutta iho on kuitenkin luonnollisen, heleän näköinen. Itselläni myös aika kuiva iho, eikä tarvitse lisätä puuteria päälle. Muistaakseni n. 35€, mutta todella riittoisaa, itselläni kestää jokapäiväisessä käytössä n. 10 kk.

Onkohan tässä eläinperäisiä aineita? Tuntuu mahdottomalta löytää vain kasvipohjaisia meikkejä. 

Vierailija
10/10 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuo Joe Blasco on. Palaan aina siihen takaisin. Siinä on hyvin tärkeää, että tuotetta laitetaan hyvin ohuelti. Muuten tulee pakkelia.