Mitä luulet, tirauttiko Kokoomuksen ex-puheenjohtaja Alexander Stubb viime yönä(kin) kyyneleet, joita vaimo joutui hamekankaalla kuivamaan?
Kommentit (17)
Mä luulen, et Stubbin yöasuna on naisten paituli.
Noniin, vanha vitsi, uutta kehiin nyt :)
Sympatiaa yritti kerjätä. Voitteko ikinä kuvitella, että joku Jutta Urpilainen tai muu naispolitikko pitäisi tuollaista puhetta?
Voihan nyt vittu sentään. Ihannoidaan sitä, että mies ei puhu eikä pussaa. Tiedättekö, millaista on elää miehen kanssa, joka ei pysty puhumaan tunteistaan lainkaan, ei edes nimeämään niitä? Mä tiedän. Ja se on kamalaa. Tästä näkökulmasta tällainen puhe tirautteluista ja hamekankaalla pyyhkimisestä kuulostaa yhtä mielekkäältä kuin hevosen paskominen veteen. Ja syy ei ole siinä, että se käsittelee kokoomusta, koska inhoan kokoomusta. Mutta ahtaan miehen roolin ihannoimista inhoan enemmän, jopa vihaan. Terv. kahden pojan äiti
Tirauttiko ap:n jännämies ap:ta viime yönä nenuun?
Vierailija kirjoitti:
Tirauttiko ap:n jännämies ap:ta viime yönä nenuun?
Ap on takuulla mies, joka vikisee palstalla siitä, miten miesten rooli on niin kapea, mutta sitten kuitenkin sheimaa toisia tunteista puhumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Se saa varmaan uuden joka vuosi äitienpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se saa varmaan uuden joka vuosi äitienpäivänä.
Voi että on hauskaa, hihiii, mies, joka itkee, on niin kuin nainen, hihii! Ihan ite keksin! Ai että nämä sukupuolistereotypiat on kivoja! Paitsi silloin, kun tuntuu, ettei kukaan ymmärrä, mutta ainahan voi ottaa paavikännit tai hakata jonkun. Se se vasta on miehekästä.
Epäilen, että nämä poliitikkojen itkut on oikeasti vain mediatemppu, jonka joku viestintäkonsultti on keksinyt. Älkää hyvät ihmiset olko niin sinisilmäisiä. Missä oli kyyneleet kun vähäosaisilta ja vanhuksilta leikattiin?
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että nämä poliitikkojen itkut on oikeasti vain mediatemppu, jonka joku viestintäkonsultti on keksinyt. Älkää hyvät ihmiset olko niin sinisilmäisiä. Missä oli kyyneleet kun vähäosaisilta ja vanhuksilta leikattiin?
No oli mitä oli, sitten otetaan siihen kantaa, eikä puhuta halveksuvasti tunteiden näyttämisestä, koska se halveksunta osuu koko miessukupuoleen.
Alapeukuttajat laittavat sormet näppikselle ja kertovat, miksi on hyvä asia, että miehet eivät saa puhua tunteistaan. Mitä hyvää siitä on seurannut yhteiskunnan tasolla?
Alexilla (190 669 €/v) ja Suzannella (130 240 €/v) on asiat ihan turvatusti.
Ärsyttää tämä julkinen itkemisvillitys. Jos johtava nainen tuolla itkisi niin olisiko rohkea ja avoin ja voimakas? Paskenmarjat. Heikko ja tuulella käyvä olisi hän, itkevä nainen.
Teatteriharrastus on opettanut, että tehokkaimmat teatteri-itkut tulee itsesäälin kautta.
Itkupotkuraivarit, kun ei tullut valituksi. Voiko olla nolompaa aikuiselta mieheltä.