Vierailija

En siis ole koskaan aiemmin käyttänyt mitään naamarasvoja, mutta nyt sain ilmaiseksi Garnierin Moisture recover -yövoiteen. Levitin sitä naamalleni ja nyt naamani on ihan tulessa! Ennen lisäystä puhdistin naamani hyvin ja pesin vielä vedellä. Naama ei kuitenkaan ole punainen tai turpoa, sattuu vain. Kuuluuko tämän vaikuttaa näin D:

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (10)

Vierailija

Ei hoitovoiteen kuulu poltella. Katso onko siinä rasvassa käytetty jotain kasviperäisiä öljyjä tms. kasviuutteita, itselläni tulee niistä vastaava reaktio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos kerran kasvot ei punoita tai turpoa, niin kyllä minä vaan käyttäisin. Itse asiassa tehokkaimman tuntuiset, parhaat voiteet on mulla aina aiheuttaneet kihelmöintiä iholla ainakin aluksi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan vaan sovi sulle, en käyttäis.

No ei ilmeisesti sovi, kun sattuu. Mutta mistä tuo sopimattomuus johtuu? Nyt 10 minuutin jälkeen polttelu loppui.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos kerran kasvot ei punoita tai turpoa, niin kyllä minä vaan käyttäisin. Itse asiassa tehokkaimman tuntuiset, parhaat voiteet on mulla aina aiheuttaneet kihelmöintiä iholla ainakin aluksi. 

Mistä tietää, mikä voide on tehokas? 

Vierailija

Mulla oli kerran yksi Garnierin kasvorasva, joka jäi käyttämättä juuri tuon polttelun ja kirvelyn vuoksi. :/

Vierailija

No älä laita,liian kevyt tai allergiaa.Yleensä joku hajuste tai kasviöljy.Ton firman tuotteet melko jytkyjä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No älä laita,liian kevyt tai allergiaa.Yleensä joku hajuste tai kasviöljy.Ton firman tuotteet melko jytkyjä.

Käytän kyllä ahkerasti muuta kosmetiikkaa, enkä ole millekkään allerginen. Ja jos tämä olisi allerginen reaktio, niin luulisi että naama turpoaa/punoittaa. Mites tuo liian kevyt? Ihoni on kyllä aika kuiva, etenkin kun en siihen ole koskaan mitään rasvaa laittanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää, mikä voide on tehokas? 

Mulla ainakin siitä että iho näyttää silminnähden sileältä ja pintarypyt suoristuu. Tähän tarvitaan yleensä lievästi turvottava vaikutus, mikä yleensä hyvissä ryppyvoiteissa onkin, ja siksi ne vähän pistelee laittaessa. Mutta aamulla herää vailla ryppyjä. 

Sehän on fakta että varsinkaan ryppyjä ei oikeasti saa millään voiteilla pois, mutta ne pystyy kyllä lievästi ärsyttävällä voiteella turvottamaan tilapäisesti näkymättömiin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.