Jalat ihan jääkylmät, vaikka pidän pitkäänkin peiton alla. Mikä neuvoksi?
Mies lämmitti niitä reisiensä välissä ja saatiinkin ne lämpimäksi, mutta ei mennyt kuin 10 minuuttia, niin olivat taas aivan kylmät. Ihan sinertävät jalat, todella inhottava tunne kun kokoajan on kylmä
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Villasukat!
Olen koittanut joskus, pidin kaksia villasukkia päällekkäinkin, lopputuloksena hikiset ja edelleen jääkylmät jalat. Nytkin ne on visusti peiton alla ja aivan hikiset, mutta silti vain kylmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukat!
Olen koittanut joskus, pidin kaksia villasukkia päällekkäinkin, lopputuloksena hikiset ja edelleen jääkylmät jalat. Nytkin ne on visusti peiton alla ja aivan hikiset, mutta silti vain kylmät.
Tupakoitko?
https://www.google.fi/search?client=ms-android-huawei&source=android-ho…
Lapin jätkän kaviovoide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukat!
Tupakoitko?
En tupakoi, suonikohjuja on ja toisesta jalasta leikattu jo kertaalleen nivusista nilkkaan.
Todella huonosti kiertää veri jaloissa ja turpoavat helposti
Huljuuttele jalkoja kylmän veden alla. Elimistö alkaa lämmittämään niitä.
Eikös ainakin jotkut vanhukset käytä siihen oikein lääkettä, taitaa olla verenkiertoa edistävää?
Kuuma-kylmä - vuorokylpy jaloille myös edistää verenkiertoa, siinä on tarkkaa kumpaan lopettaa, etsippä tieto vaikka netistä!
Jos et oo kankee niin pistä polvitaipeeseen jemmaan ja siellähän lämpee! Yks jalka kerrallaan.. tai itella ei onnistu molemmat
Vierailija kirjoitti:
Jos et oo kankee niin pistä polvitaipeeseen jemmaan ja siellähän lämpee! Yks jalka kerrallaan.. tai itella ei onnistu molemmat
Lämmitin miehen reisien välissä, mutta eipä tuosta kauaa iloa ollut
Laita jalat niin kuumaan vesisoikkoon kuin pystyt ja lisää vähän ajan päästä lisää kuumaa vettä. Lilluttelet siinä vähän aikaa ja sitten paksut tai kahdet villasukat jalkaan. Ja kuppi kuumaa teetä sisäisesti päälle. Ihan takuulla jalat lämpiää ja pysyy lämpöisenä pitkään! Näin minä tein kun ei ollut saunaa. Nykyään menen kuumaan saunaan ja nostan jalat seinälle.
Sama täällä :D minun mies lämmitti samallalailla jalkani ja auttoi hetkeksi ja nyt mulla on peiton alla jalat, kun ovat kylmät mutta talo lämmin, ei tunnu kyllä hyvältä kun aina jalat täysin jäässä,sukat ei auta minullakaan yhtään.
Ja huomaa selkeästi kohdan josta alkaa kylmä, polvesta alaspäin puoleen väliin pohjetta on ihan lämmin, mutta siitä alaspäin aivan kylmä.
ap
Nyt olen 10 lähtien ollut peiton alla miehen tennissukat jalassa, eli 5 tuntia.. ja ihan kylmät jalat on, eli taitaa olla aivan se ja sama miten pitkään niitä lämmittelee :(
ap
Villasukat!