Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ratkesin liitoksistani X'D Eka poikaystävä (teininä)

Vierailija
13.06.2016 |

Minulla on feikkitunnus instaan. Just so you know.

Löysin aivan sattumalta siskoni miehen sieltä. Selailin keitä hän seuraa, ja boom sieltähän tulee teiniaikojen eka poikkikseni😀😃 Ovat he facessakin kavereita, mutta en todellakaan tajua miksi. Eivät ole IRL missään tekemisissä, tunnen kyllä molemmat sen verran hyvin😃 Minun kauttani edes tietävät toisistaan.

Olipa mukava nähdä, että ekalla poiCCiksella menee ilmeisesti ihan hyvin; tosin hänen elämäntapansa yllättivät minut täysin. Nuuskaakin nykyään! Enkä minäkään ihan totaalisen ilkeä ihminen ole, vaikka joillekin eksille en toivo mitään hyvää. Tämä oli vain piristävä löytö, joskin helvetin omituinen XD Täytyy sanoa, että en olisi silloin teininä uskonut, että 'kultsista' tulee nuuskamuikkunen! Toivottavasti ei saa suusyöpää vielä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat aivan eri maailmoistakin, joten tilanne oli täysin absurdi XD Absurdia on myös se, että tämä "teinipoikkis" muistuttaa minua jatkuvasti eräästä tuoreesta eksästä. Kun katson "teinipoikkiksen" instaa ja sen jälkeen tuoreen eksän instaa, tulee todella outo olo, kuin yksi ihminen olisi kloonautunut aavistuksen erilaisena toisaalle XD Heillä on samanlainen kirjoitustyylikin.

Vierailija
2/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😃😎😊😜

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä on tämä keskustelu

Vierailija
4/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä on tämä keskustelu

Ratkesin liitoksistani, kun teiniaikojen poikkis ja siskon mies ovat tekemisissä keskenään ympäri nettiä, vaikka heitä ei yhdistä mikään XD Eivät todellakaan ole kavereita.

Vierailija
5/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstistäsi päätellen olet edelleen teini.

Vierailija
6/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerroit tämän koska..? Et taida olla penaalin terävin kynä.

Vierailija
7/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää aavee muuttunu demiksi?

Vierailija
8/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on feikkitunnus instaan. Just so you know.

Instassa saa olla vaikka 100 eri tunnusta eikä yhdessäkään tarvi olla hetua.. just so you know..