Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin alistua miehelleni

Vierailija
13.06.2016 |

Olen jo teinistä asti haaveillut alistumisesta seksissä. En ole koskaan yhdessäkään suhteessa paljastanut haaveitani, eikä eteen ole koskaan sattunut miestä, joka olisi automaattisesti ollut dominoiva ja alistava seksissä. Lukuunottamatta muutamia hiuksista kiskomisia ja paria läpsyä, jotka saivat todellakin syttymään.

Nykyinen suhde kestänyt kolme vuotta ja olisi ihanaa vihjata miehelle asiasta, että saisin edes joskus kaipaamani hieman rajumpaaa menoa. Pelkään vain, että mieheni ei yhtään syty ideasta. Onkohan mahdollista, että mieheni voisi nauttia tälläisestä, vaikka tavallisesti seksissä hän ei luonnostaan käytä kovin rajuja otteita. Toki joskus intoutuu hieman villimpään menoon, mutta ei varsinaisesti alista ikinä. Ja en tosiaan nyt tarkota mitään extreme touhua, vaan esimerkiksi pientä sitomista ja käsien kahlintaa, pyllylle läpsimistä, hiuksista vetämistä ja kovakouraista asentojen vaihtoa.

Miten te muut olette asiaa ottaneet esiin tai vihjailleet rajummista otteista? Ja onko täälä miehiä, joille tälläinen olisi selkeä turn off? En millään haluaisi vahingoittaa seksielämäämme, sillä se on tällä hetkellä kuitenkin suhteellisen hyvää ja mies tuntuu nauttivan. Itsekin nautin, mutta silti tuntuu, että se jokin puuttuu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin puheeksi ja kerroin toiveistani. Useampaan otteeseen ekojen vuosien aikana. Koin että mies voisi olla sen tyyppinenkin, mutta hän kieltäytyi. Sanoi, ettei suostu ikinä ja antoi mun kokea olevani viallinen. Ikinä ei ole hävettänyt niin paljon ja monet kerrat itkin. Se itku jotenkin pehmitti miehen tylyyden ihan kuin hän olisi nauttinut siitä.

Sitten pikkuhiljaa hän alkoi kokeilla niitä juttuja ja piti kovasti. Nykyään ei ole minkäänlaista muunlaista seksiä.

Nykyään naimisiinmenon jälkeen suhteeseen on astunut väkivalta pääosin henkisessä muodossa. Mies alistaa ja kontrolloi ihan normaalissa elämässä päivisin, arkisin. Mulla on ristiriitainen tunnelma, että pitäisikö suhtautua kuten parisuhdeväkivaltaan vai kuin s/m-seksileikkeihin. Jälkikäteen ajateltuna se tämä on miehen todellinen luonne ja tunnistin sen oikein alussa. Se että hän kieltäytyi alistamasta seksissä ja antoi mun tuntea itseni kurjaksi olikin yksi alistamisen muoto. Olen huomannut, etten suhteessa muutenkaan saa juuri niitä asioita ylipäänsä, joita pyydän.

Niin että luultavasti ns. normaalipersoonainen mies reagoi tuollaiseen pyyntöön, jota ap miettii, avoimesti ja kokeilee ap:n mieliksi, koska haluaa toisen nauttivan. Silloin ne teidän seksileikit ovat juurikin leikkejä, yhteistä hauskaa, roolileikkejä. Alistamisesta ja vallankäytöstä aidosti nauttiva mies voi reagoida millä tavalla vain ja siihen kannattaa valmistautua.

Vierailija
2/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällähän asiat selviää? Miehellä voi olla joitakin omia fantasioita.. Eli ei ehkä kannata kysyä suoraan piiskaisiko tms vaan kysyä nimenomana millainen olisi fantasia nro 1. Tietty joku 50 shades tms voi johdatella aihepiiriin? En ole leffaa katselleut, mutta mitä olen kuullut. Kirjat olivat hyviä ja niistä voi katkelmia miehelle lukea...

Ylläolevalle sanoisin, että on vissi ero leikillä ja aidolla väkivallalla. Leikissä on yhdessä tehdyt säännöt joilla pelataan ja rajat, joita ei ylitetä. Tuo on ihan silkkaa väkivaltaa! Ja vallankäyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala 😧 Tuo on pahin pelkoni, että mies pitäisi minua jotenkin viallisena tai inhottavana, jos kertoisin nauttivani alistumisesta.

Tuollainen alistaminen suhteessa seksin ulkopuolella sen sijaan ei kuulosta mielestäni hyvältä lainkaan!

Vierailija
4/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se että paljastaa tuollaisen henkilökohtaisen intiimin toiveen ja toineen tyrmää sen, on kauheaa. Se oli eka kerta, kun kehtasin paljastaa niitä toiveitani kenellekään ja sitten kävi niin. En ole ikinä hävennyt itseäni niin, ja se vielä tapahtui useampaan otteeseen.

Ehkä asiaa voisi auttaa ottamalla se puheeksi jotenkin niin, ettei vaikuta tyyttmättömältä tähänastiseen seksiin ja ettei mies koe sitä arvosteluna eikä vaatimuksena.

Vierailija
5/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vihjaa. Sano ihan suoraan. Vihjailuja ei kuitenkaan kukaan ymmärrä.

Vierailija
6/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä se 😞 Ei meinaa olla uskallusta, kun asia tosiaan on niin intiimi ja pelko siitä, että mieltymykset eivät kohtaa on niin kovin suuri. Pelkään, että mies pitää minua viallisena ja että asian ottaminen esiin vaikuttaisi negatiivisesti seksielämäämme. Olen lukenut muualta, että asiasta puhuminen saanut joidenkin miehissä aikaan jopa potenssiongelmia. Ääh umpikuja 😄

Vierailija
7/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä mitä tällä keskustelun avauksella hain. Ehkä vain avautumista asiasta ja vertaistukea tai rohkaisua. Ei näistä jotenkin kavereidenkaan kanssa viitsi puhua..

Vierailija
8/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se 😞 Ei meinaa olla uskallusta, kun asia tosiaan on niin intiimi ja pelko siitä, että mieltymykset eivät kohtaa on niin kovin suuri. Pelkään, että mies pitää minua viallisena ja että asian ottaminen esiin vaikuttaisi negatiivisesti seksielämäämme. Olen lukenut muualta, että asiasta puhuminen saanut joidenkin miehissä aikaan jopa potenssiongelmia. Ääh umpikuja 😄

Haluatko olla sellaisen miehen kanssa, joka pitää tuon takia sinua viallisena ja antaa sen vaikuttaa negatiivisesti seksielämään? Onko se seksielämä nyt sitten niin hyvää, kun et saa, mitä haluat?

Vierailija
9/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko olla sellaisen miehen kanssa, joka pitää tuon takia sinua viallisena ja antaa sen vaikuttaa negatiivisesti seksielämään? Onko se seksielämä nyt sitten niin hyvää, kun et saa, mitä haluat?

Mielummin olen tässä suhteessa tällä seksillä, kuin että saisin tyydytettyä alistumishaluni ilman tätä suhdetta. Haluan olla mieheni kanssa loppuelämän. Kai pitäisi rohkaistua ja selvittää olisiko se mahdollista jossain määrin myös tässä suhteessa. Olen arka puhumaan seksistä ja niin on mieskin. Mies ei ole myöskään aivan yhtä seksuaalinen kuin minä. Ehkä sitä pitäisi jotenkin omalla käyttäytymisellä lietsoa seksin aikana rajumpaan, mutta mitenkä 🤔 En vain näe itseäni normaalisti keskustellen "kulta tykkäisin jos löisit mua pyllylle ja tukistaisit" 😅

Vierailija
10/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ola, että mieskin haluaisi sitä, muttei kehtaa ehdottaa, kun pelkää sun loukkaantuvan ns pervoilusta...

Vierailija
11/11 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasta ihmeessä miehellesi nämä haaveet. Omalla exällä oli täysin samat toiveet ja minä toteutin ne todella mielellään. Siitä tulikin oikein kunnon piristysruiske seksielämälle. Minä olisin tietenkin olla dominoiva jo aiemmin, mutta uskon ettei monet miehet tuota uskalla tehdä, peläten partnerin reaktiota.