Exä luulee, että olen hänen lainatoimistonsa edelleen:/
Alan vähitellen päästä irti exästä, tunteet pikkuhiljaa kuolleet... Mutta--ex pitää minua edelleen henkilökohtaisena lainatoimistonaan, hänelle on päivänselvää, että minä lainaan aina... Mitään muuta yhteyttä ei ole, kuin raha. En halua enää, haluan käyttää ne vähät pennoseni itseeni. Miten sanoa napakasti, mutta loukkaamatta, että ei tipu? Viime viikolla sanoin, haukkui minut pystyyn, ja parin päivän päästä oli taas pyytämässä lainaa...
(Se on niin herkkä vetämään herneet joka asiasta, se olikin yksi syy, että en halua olla tekemisissä enää)
Kommentit (4)
Miksi varot häntä loukkaamasta?
Kerralla selväksi että ei onnistu, suuttukoon, tuskin tulisi enää kerjäämään.
Lainatoimisto kirjoitti:
Miten sanoa napakasti, mutta loukkaamatta, että ei tipu? Viime viikolla sanoin, haukkui minut pystyyn, ja parin päivän päästä oli taas pyytämässä lainaa...
(Se on niin herkkä vetämään herneet joka asiasta, se olikin yksi syy, että en halua olla tekemisissä enää)
Tuskin mitenkään loukkaamatta. Joten anna loukkaantua ja ilmoita, että rahaa ei tule.
No jos ettet ole enää yhdessä, niin annan loukkaantua. Ei sun tehtävä ole pitää miestä pystyssä, jokainen on vastuussa itsestään.
voi hyvänen aika
jos et halua olla tekemisissä niin mitä välittää vetääkö herneet nenään?
taidat kuitenkin tykätä roikottaa sitä löyhässä siimassa..