Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hypoteesi: olet treffeillä varatun miehen (jolla myös on lapsia) kanssa

Vierailija
13.06.2016 |

Olette baarissa tarkoituksena siirtyä kiihkeille jatkoille sinun luoksesi. Miehen puhelin on pois päältä.. vaimoke kaivanut jostain numerosi ja soittaa sinulle ja laittaa viestiä tietäen tapaamisestanne.
Kerrotko miehelle soitoista/ viesteistä samantien? Jos et, mikset?
Mä en kertonut kun ajattelin, et latistaa tunnelmaa. Tapaamisen jälkeen mies ollut aika nihkeä ja mietinkin et oisko pitäny mainita. Vai onko asialla ylipäätänsä merkitystä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on tuossa hakemassa vain seksiä, eli jos olisit pilannut tunnelman niin tavoite olisi jäönyt vajaaksi. Pienten lasten isällä ei ole useinkaan varaa ostaa seksiä (100-200€/h) joten hän käy treffeillä toisten naisten kanssa.

Vierailija
2/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin baarissa ja saisin tietää miehen olevan varattu perheenisä, haukkuisin miehen pystyyn ja lähtisin äkkiä pois. Kiittäisin vaimoa tiedosta ja tsemppaisin häntä erossa, jos hän tukeani kaipaisi/hyväksyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin heti koska haluan hänen tietävän. Vaimokkeelle en vastaa. Saa selvittää asian miehen kanssa.

Vierailija
4/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin baarissa ja saisin tietää miehen olevan varattu perheenisä, haukkuisin miehen pystyyn ja lähtisin äkkiä pois. Kiittäisin vaimoa tiedosta ja tsemppaisin häntä erossa, jos hän tukeani kaipaisi/hyväksyisi.

Niin no meillä oli pieni suhteen alku ja ihan suunnitellut treffit. Ei tarvi saarnata, mä vaan nyt ihastuin siihen mieheen. Ap

Vierailija
5/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mieshän tuossa on vastuussa tekemisistään. Tietysti voisi olla ihan reilua varoittaa miestä, että vaimos tietää tästä ja vielä voit miettiä kuinka pitkälle mennään. Toisaalta... ei ole sun ongelmas.

Vierailija
6/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisko joku vähän avata.. aiemmin miehen kans ollu lähes päivittäin viestejä ja tuon illan jälkeen ei yhtään. Johtuuko se ny siitä kun en maininnu vaimon yhteydenotosta vai mistä? Ja olin kyllä käsityksessä että vaimo tiesi meidän jutusta. Ap

Vierailija
7/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no meillä oli pieni suhteen alku ja ihan suunnitellut treffit. Ei tarvi saarnata, mä vaan nyt ihastuin siihen mieheen. Ap

Miten olisi terapia, jossa oppisit itsehillintää?

Mä nyt vaan haluaisin lisää rahaa, saanko ryöstää naapurin mummon?

Vierailija
8/8 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta voisko joku vähän avata.. aiemmin miehen kans ollu lähes päivittäin viestejä ja tuon illan jälkeen ei yhtään. Johtuuko se ny siitä kun en maininnu vaimon yhteydenotosta vai mistä? Ja olin kyllä käsityksessä että vaimo tiesi meidän jutusta. Ap

Toivon, että kirjoituksesi on todella huono provo.

Tiedän tietenkin, että osa ihmisistä ei kunnioita yhtään parisuhteita ja toivon "ystävällisesti", että pettäjiä itseään petetään jatkossa rakkaan puolison toimesta. Useita kertoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän