Tuijottaminen?
Naurettava otsikko, mutta ohikulkijoiden tuijottaminen on mielestäni jotenkin epäkohteliasta. Tosin olen itsekin syyllistynyt samaan ja katsonut pidempään ohikulkijoita, ehkä aivan vahingossa. Tai periaatteessa normaali katse ja vilkaisu on ok, mutta entäpä tuijotus? Sorry nyt vaan keski-ikäiset miehet, mutta teillä ainakaan ei ole käytöstapoja asian suhteen :D
Kommentit (26)
Se että kuvittelee muiden tuijottavan on myös mt-oire, mikä kannattaa pitää mielessä. Että jos se "tuijottaminen" alkaa ihan hirveästi häiritä omaa mielialaa.
Itse näin viisikymppisenä olen ajatellut, että en ainakaan ole vielä muuttunut näkymättömäksi mikä kuulemma tapahtuu naisille kun he vanhenevat. Oletan, että kun tämä taikatemppu tapahtuu, minua ei enää tuijoteta :D
Pelkkä katse eteenpäin tulkitaan tuijotukseksi.
Suomalaiset tunnistaa jo lentokentillä tuijottamisesta. Se kuuluu epäkohteliaisiin tapoihin, mutta jotkut ovat niin viettiensä vietävissä ja ulalla maailmasta, että harrastavat tätä.
Näitä tuijottajia riittää Suomessa
-setämies, joka kuolaa ja tuijottaa hoikkia tai nuoria naisia
-nuori mies, jonka silmistä kuuluu seksin puute
-hämmästyneen oloisesti tuijottava sosiaalisesti taitamaton ihminen
-muita paheksuva tuijottaja
Aivan tuhanen tosi suomalainen on niin sika että tuijottelee ja ei tajua että sen huomaa, kassoilla on tapana mittailla asiakkaita että laittaako katevarauksen vai ei, muutenkin kassahenkilöt on matalaotsaisia, vajukkeja, kadulla se on arkipäivää mittaillaan ihmisiä ja luokitellaan , kaikenmaailman tunkiot ja koirankusettajat mielestään parempia, mätisäkit!
Asun Turussa. Ainoat ystävälliset ihmiset joita olen kohdannut ovat olleet toiselta paikkakunnalta. Tuijotusta en ole havainnut viime aikoina.