Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten tappaminen on väärin ja tuomittavaa.

Vierailija
12.06.2016 |

Ei sanota tässä ketjussa muuta.
Tappaminen on väärin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että tästä tragediasta ei saa keskustella on tuomittavaa myös. Sairasta.

Vierailija
2/3 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mitään ei ole tapahtunut! Ettekö te jo usko? Pelkkää väärinkäsitystä koko uutinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ase lait tässä sairaat ovat. Suomi on sairas maa, meillä on Jokelat ja Kauhajoet... helposti unohtuu omatkin avohoidokit... Se on se vihapuhe kun saa pään sekoamaan......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi