Lue keskustelun säännöt.
Ihmisten tappaminen on väärin ja tuomittavaa.
12.06.2016 |
Ei sanota tässä ketjussa muuta.
Tappaminen on väärin.
Kommentit (3)
Mutta kun mitään ei ole tapahtunut! Ettekö te jo usko? Pelkkää väärinkäsitystä koko uutinen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suomen ase lait tässä sairaat ovat. Suomi on sairas maa, meillä on Jokelat ja Kauhajoet... helposti unohtuu omatkin avohoidokit... Se on se vihapuhe kun saa pään sekoamaan......
Se että tästä tragediasta ei saa keskustella on tuomittavaa myös. Sairasta.