Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen eroon hirveästä miehestä?

Vierailija
12.06.2016 |

Lasten takia ollaan sinnitelty. Mies ei anna lasten muuttaa kanssani, joten odotellaan lastenvalvojan aikaa. Lapset ovat leikki-ikäisiä ja mies haluaa viikko-viikko-systeemin, vaikka nuorempi on vasta kaksivuotias. Mies haukkuu ja solvaa minua sekä pitää täysin kelvottomana, sillä olen hiljainen ja ujo hissukka, enkä osaa pitää puoliani häntä vastaan ja koska korkeakoulututkintoni on kesken, eikä mulla ole mitään kovin loistavaa uraakaan. Hänellä itsellään on hyväpalkkainen työ ja useampi akateeminen tutkinto ja hän on sosiaalinen ja itsevarma, mutta kahden kesken väkivaltainen sekä ns. "kotidespootti" ja nöyryyttää minua ja solvaa ja haistattelee vähintään kymmeniä kertoja päivässä sekä uhkaa hävittää tavarani ollessani töissä jne. Miten pääsen hänestä eroamaan? Muutto pois lasten kanssa oma-aloitteisesti ei onnistu, sillä mies uhkasi etsiä minut käsiini ja hakea lapset pois. Hän on myös uhannut henkeäni useita kertoja. Hän itse kohtelee lapsia vastuuttomasti, mutta kuulemma minä olen kaikkeen syypää ja jos tulee ongelma, niin hän tietenkin vierittää syyn minun päälleni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, kun tuli pitkä viesti. Kukaan ei varmaan viitsi vastatakaan. Mies on saanut esikoispoikani suhtautumaan minuun negatiivisesti (poika sanoo, ettei tykkää minusta). Tämä on kamala tilanne kaiken kaikkiaan; en tiedä, miten pääsen tästä pois.

Vierailija
2/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat oma-aloitteisesti lasten kanssa, ja hankit henkisen väkivallan perusteella lähestymiskiellon. Ei se lapsia pois hae ja tuskin oikeasti edes haluaa hakea.

Lapset sanovat kaikki jossain vaiheessa, etteivät oidä vanhemmidtaan, ainakaan niistä, jotka rajoittavat ja kasvattavat kuten vanhemman kuuluu. Älä ota sitä vakavasti, vaikka puolisosi yrittäisikin saada sinut tuntemaan olosi surkeaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän laittaa sulle esim. jotain uhkailutekstiviestejä tai sähköposteja, niin säästä ne. Voit tarvita niitä myöhemmin, jos hän alkaa vaikkapa vaatia lapsia kokonaan itselleen. Jos on oikein hyvä puhumaan, niin puhuu vaikka mustan valkoiseksi viranomaisillekin...  Vaikuttaa narsistiselta luonteelta. He ovat hyviä puhumaan ja ihmisten mieleen. Kotona ovat sitten jotain aivan muuta läheisilleen. Voimia sinulle.

Vierailija
4/4 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteyttä kunnan /kaupungin lastenvalvojaan, turvakotiin lasten kanssa. Ja miehelle et hiisku sanaakaan etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme