Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin seksiä mutta en pystynyt

Vierailija
12.06.2016 |

Taustaa että olen eronnut kolme viikkoa sitten. Nyt tuli tunne että on saatava...mitään tuntemattomia en halua joten soitin vanhan tutun paikalle. Siinä jutustelun lomassa sit pussailtiin ja mies teki hyvää, silln jo rupes tuntumaan että jumankauta, en pysty. Ja sitten en pystynytkään kun olis pitäny ruveta ottaa suihin mieheltä....en vaan pystyny, tuli entinen mieleen ja kyyneleet valu pitkin poskia. Nyt sitten kamala olo että vedätin tota miestä vaikka en vedättänyt, luulin pystyväni mutta en pystynyt. Mies tietenkin petty ja sen näki ja kuuli. Olenko nyt ihan kamala ihminen kun annoin ymmärtää mutta en antanut? En tehnyt tahallani en vain kyennyt vaikka luulin että kykenen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti. 3 viikkoa sitten eronnut ja tuntui, että on saatava?! Et oo tosissasi. Koita nyt vähän miettiä ennen kuin.seuraavan kerran soitat vanhan tutun paikalle!

Vierailija
2/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti. 3 viikkoa sitten eronnut ja tuntui, että on saatava?! Et oo tosissasi. Koita nyt vähän miettiä ennen kuin.seuraavan kerran soitat vanhan tutun paikalle!

Niin niin, olen huono ihminen, tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustaa että olen eronnut kolme viikkoa sitten. Nyt tuli tunne että on saatava...mitään tuntemattomia en halua joten soitin vanhan tutun paikalle. Siinä jutustelun lomassa sit pussailtiin ja mies teki hyvää, silln jo rupes tuntumaan että jumankauta, en pysty. Ja sitten en pystynytkään kun olis pitäny ruveta ottaa suihin mieheltä....en vaan pystyny, tuli entinen mieleen ja kyyneleet valu pitkin poskia. Nyt sitten kamala olo että vedätin tota miestä vaikka en vedättänyt, luulin pystyväni mutta en pystynyt. Mies tietenkin petty ja sen näki ja kuuli. Olenko nyt ihan kamala ihminen kun annoin ymmärtää mutta en antanut? En tehnyt tahallani en vain kyennyt vaikka luulin että kykenen.

Et ole huono ihminen, mutta teit arviointivirheen omasta tilanteestasi. Mitä luultavammin kaipasit lohduttavaa halia ja kokea olevasi edelleen haluttu eron jälkeen. Itse olen jonkin aikaa sitten eronnut mies ja mietin että kelpaankohan enää kenellekään ja onkohan eksän uusi mies paljonkin parempi kuin minä. Haluaisin harrastaa seksiä, mutta en tiedä onnistuisiko se tällä hetkellä tosipaikassa. Kaipaan vaan eksää niin kovasti.

Ensi kerralla olet viisaampi. Korvaa miehen paha mieli joten fiksusti, viet vaikka syömään tai ostat jonkun pienen lepyttelylahjan, esim. miehen suosimaa alkoholijuomaa tms.

Vierailija
4/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö anteeksi pyyntö ole riittävä ? Tuskin sitä nyt lahjoa tarvii. Selitin miehelle syyn ja se tietää kyllä että ero ottanu koville.'En tehnyt tahallani.

Vierailija
5/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö anteeksi pyyntö ole riittävä ? Tuskin sitä nyt lahjoa tarvii. Selitin miehelle syyn ja se tietää kyllä että ero ottanu koville.'En tehnyt tahallani.

Jos olet ap niin sinulla taitaa tunteet kulkea vuoristorataa tällä hetkellä. Joo, ei ole pakko tehdä mitään, edes pyytää anteeksi. Miehenä voin kuitenkin kertoa, että tuollainen itkunsekainen anteeksipyyntö juuri kriittisellä hetkellä tapahtuneen perääntymisen jälkeen ei yksinään hirveästi lohduta. Onhan se tietysti parempi kuin ei mitään. Ei siis tarvitse "lahjoa" jos se sinusta on jotenkin vastenmielistä.

Vierailija
6/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnish woman damn....

Vierailija
7/7 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet ap niin sinulla taitaa tunteet kulkea vuoristorataa tällä hetkellä. Joo, ei ole pakko tehdä mitään, edes pyytää anteeksi. Miehenä voin kuitenkin kertoa, että tuollainen itkunsekainen anteeksipyyntö juuri kriittisellä hetkellä tapahtuneen perääntymisen jälkeen ei yksinään hirveästi lohduta. Onhan se tietysti parempi kuin ei mitään. Ei siis tarvitse "lahjoa" jos se sinusta on jotenkin vastenmielistä.

Jos ei anteeksi pyyntö riitä niin enempää en voi. Sillä hetkellä anteeksipyyntö oli reaktio mutta jälkikäteen kyllä pyysin anteeksi ihan kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän