Voiko elämä olla näin tyhjää?
Kärpänen on ainoa kaveri. Jaksaa istua kädelläni pitkiä aikoja. Pitäisi kaikki muka olla hyvin. Ei ole. Ikää on jo lähes 40. Miehellä enemmän. Ei lapsia. Juon yksin valkkaria rannalla. Mies toivottavasti baarissa. Tarkoitan ettei jonkun vosun luona. Ei tämä varallisuus todellakaan onnea tuo. Eikä tärkeintä. Sitä pienokaista. On mökit,asunto Maltalla. Bmw ja Jaguaari. Itken silti,tai siitä huolimatta. Muuta en odota kuin kuolemaa. Enkä uskalla edes itseäni tappaa. Raukka kun olen. Pelottaa mitä sitten,sen jälkeen? Paska elämä ja vielä turhempi tulevaisuus. Olin joskus kaunis. Sitäkään tuskin enään. Paska paska.
Kommentit (31)
Ei ole naista, lasta, töitä, kämppää Maltalta, Bemaria.
On mulla sentään kissa ja jotain toivoa, että pääsisi opiskelemaan ensi vuonna. Siinäpä se.
Kertoo aika paljon kotoutumisen mahdollisuudesta kun ne terroristit usein ovat niitä maassa syntyneitä jo kuulemma kotiutettuja. Tästäkö ei voi jotain jopa oppia?
Voi ei. On meillä lapsellisillakin tuossa iässä stressi. Itse ole työtön ja köyhä. Joka päivä huutamassa ja riitelemässä muksun kanssa. Kaikissa elämissä on hyvät ja huonot puolet.
Itken mielummin Bemarissa, kuin ladassa.
Vierailija kirjoitti:
On mulla sentään kissa ja jotain toivoa, että pääsisi opiskelemaan ensi vuonna. Siinäpä se.
Eri asia. Olet mies. Tuo on miehille ihan tavallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, kieltämättä. Pitää ajatella positiivisesti, monella miehellä ei ole edes sitä kissaa.
Kyllä se todellakin voi olla tyhjää ja yksinäistä, sain kyllä tyttären josta muistan olla kiitollinen, tyttö muutti jo pois pari vuotta sitten, istuin myös tänään monta tuntia meren rannalla mukana vain omat ajatukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tyyppi sanoi olevansa mies? Siis tuossa nimenomaisessa viestissä.
Mitä....................
..................väliä?
Taas näitä first world probleemeja. Menkää jonnekin katsomaan, kun ihmisillä ei ole oikeasti yhtään mitään.
Lapsettomuus siis aiheuttaa sen tyhjyyden tunteen? Onko kaikki tehty sen eteen?
Olen nainen,lapseton. Nyt olen täällä ihanassa suomessa. Oma syyni etten lasta ole saanut. Sitäkään. Mitään en ole elämässäni saavuttanut. Koko elämä täyttä paskaa. Ainoa mitä on,ja jota arvostan,on tuo pikku rotikka. Tipsuni. ap
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus siis aiheuttaa sen tyhjyyden tunteen? Onko kaikki tehty sen eteen?
Vai olisko sittenkin se valkkari?! Ryypiskely tuskin lisää elämänhalua.
Ryhdy tekemään hyväntekeväisyyttä lasten parissa.
Äläkä märise, se ei sovi kenellekään. Ei se lapsi kenellekään onnea takaa! Mieti jos sulla olisi lapsi ja silti rypisit itsesäälissä tuolla tavoin. Luultavasti syyttäisit sitä lastakin vielä paskasta elämästäsi.
Tyhjyyden tunne? Ota joku vapaaehtois työ niin saat uutta sisältöä elämään ja uusia ihmiskontakteja. Onhan sulla se mies, teet jotain sen kanssa
Elämä voittaa aina.Älä luovuta.