Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tämän palstan naiset pitävät feminiinisistä miehistä?

Vierailija
12.06.2016 |

Mistä johtuu, että nainen pitää feminiinisestä miehestä?

Hymyilevistä, kilteistä, sellaisista jotka eivät osaa tarvittaessa edes tapella, juovat siideriä, käyttävät kosmetiikkaa, shoppailevat, ovat ylihygieenisiä ja kiinnostuneita sisustamisesta.

Millainen nainen haluaa tuollaisen miehen?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti terve?

Vierailija
2/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovat vaan, koska ei ole poliittisesti korrektia sanoa pitävänsä machoista dominoivista miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit haluavat feminiinisen miehen.

Jostain syystä feministit ovat usein aika ristiriitaisia - Maskuliiniset piirteet miehessä ovat turn-off, mutta maskuliiniset piirteet naisissa vain hyvä juttu. Feminiiniset piirteet miehissä turn-on ja feminiiniset piirteet naisissa huono juttu.

Sellainen on feministi.

Vierailija
4/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminiiniset piirteet miehellä nyt saavat mut kosteaksi. Sellanen iso machomies taas ällöttää.

N25

Vierailija
5/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olen aina pitänyt feminiinisistä ja alistuvista miehistä.

Vierailija
6/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska palstan naiset haluavat yleensä olla eri mieltä. 

Vierailija
7/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä välttämättä itsekään tiedä, miksi pitää jostain asiasta.

Vierailija
8/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on kiltti, sovitteleva, minua parempi ja aktiivisempi ruoanlaittaja, hänellä on päävastuu siivoamisesta, hän on taiteellisesti lahjakas, suvaitsevainen ja herkkä. Lisäksi hän on analyyttinen, urheilullinen, taitava korjailemaan ja rakentamaan kaikenlaista, kiinnostunut tekniikasta ja koneista, harrastaa mm. metsästystä ja tykkää dominoida sängyssä. Vähän on myös rentun vikaa, mutta pitää sen hyvin hallinnassa.

Lukisitko hänet Ap näillä tiedoilla feminiiniseksi vai maskuliiniseksi?

Vierailija
9/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä miestäni feminiinisenä vaikka en ole nähnyt hänen koskaan tappelevan. En näe myöskään syytä miksi minun olisi pidettävä miehistä jotka osaavat edes tapella.

Vierailija
10/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehistä täällä tykätään.

Vierailija
11/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on kiltti, sovitteleva, minua parempi ja aktiivisempi ruoanlaittaja, hänellä on päävastuu siivoamisesta, hän on taiteellisesti lahjakas, suvaitsevainen ja herkkä. Lisäksi hän on analyyttinen, urheilullinen, taitava korjailemaan ja rakentamaan kaikenlaista, kiinnostunut tekniikasta ja koneista, harrastaa mm. metsästystä ja tykkää dominoida sängyssä. Vähän on myös rentun vikaa, mutta pitää sen hyvin hallinnassa.

En ole ap, mutta lukisin hänet erittäin maskuliiniseksi.

Vierailija
12/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästäjä ei voi olla herkkä, muuten hyvä yritys kuvailla täydellinen mies.

Vierailija
13/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska heikkouden ja puolustuskyvyttömyyden pitäminen positiivisina ominaisuuksina miehessä sopii täydellisesti vasemmiston agendaan. Kohta meillä on kiitos vasemmiston maa täynnä itkeskeleviä miehiä, jotka pelkäävät väkivaltaa ja ylipainoisia naisia, jotka vihaavat liikuntaa ja hehkuttavat "kurvejaan".

Vierailija
14/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismin ja naisten lesbouden lisäännyttyä naiset on alkanut arvostaa enemmän miehissä feminiinisiä piirteitä. Miesten maskuliinisuus on demonisoitu feministien johdolla.

Vierailija
15/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän miehellä poikamaisesta vartalosta, pituuttakaan ei mielellään yli 172 cm, karvattomasta naamasta ja rintakehästä. Olen joskus miettinyt, miksi näin ja suurin syy on, että pidän isoja, bodattuja karvaisia miehiä pelottavina ja väkivaltaisina. 

Vierailija
16/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös palstan naisten pitänyt haluta vain jännämiehiä? Koittakaa nyt päättää mitä me halutaan, olen ihan hukassa minkälaista miestä mun pitää hamuta.

Vierailija
17/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä pidä kauhean feminiinisistä miehistä, mutta pidän miehistä, jotka pysyyvät elämään sopusoinnussa oman feminiiniytensä kanssa.

Sellaiset miehisyyttään korostavat ja siten henkisesti eksyksissä olevat yybermaskuliiniset he-manit eivät nappaa. Koska ne voivat vaikka tappaa.

Vierailija
18/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanovat vaan, koska ei ole poliittisesti korrektia sanoa pitävänsä machoista dominoivista miehistä.

Joku tutkimus oli, että arjessa turvattomuutta tuntevat naiset pitävät tuollaisista ja loput naiset enemmän luonteeltaan pehmeästä ja yhteen hiileen puhaltavasta miehestä.

Vierailija
19/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metsästäjä ei voi olla herkkä, muuten hyvä yritys kuvailla täydellinen mies.

Kyllä hän on ihan oikeasti olemassa, muttei läheskään täydellinen, vaikka paljon hyviä ominaisuuksia onkin.

20/40 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministit haluavat feminiinisen miehen.

Jostain syystä feministit ovat usein aika ristiriitaisia - Maskuliiniset piirteet miehessä ovat turn-off, mutta maskuliiniset piirteet naisissa vain hyvä juttu. Feminiiniset piirteet miehissä turn-on ja feminiiniset piirteet naisissa huono juttu.

Sellainen on feministi.

Ihmeellinen päätelmä. Minä olen feministi, kuten on miehenikin. Joka on lihaksikas, melkein 2-metrinen, urheilee ns. kovia lajeja(?), sänkinen, äärimmäisen miehekäs mies. Ainoa kosmetiikka mitä mies käyttää on shampoo, hoitoaine, saippua, deodorantti ja hammastahna. Mies ei juo siideriä, vaan itse asiassa mieluiten viskiä, inhoaa shoppailua, osaa takuulla tarvittaessa tapella ja kykenee huoltamaan auton. Sai urheilureissulla ison haavan reiteen, eikä vaivautunut edes tikkaamaan sitä, vaan veti sen jeesusteipillä kiinni. Hyvin parani. En ole koskaan kuullut kenenkään kuvaavan miestäni sanalla femiininen. 

Mites olisi, jos feministit pitäisivät ihan vaihtelevasti erilaisista miehistä, ihan kuin muutkin ihmiset?