Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys ja valtava makeanhimo =o(

Vierailija
25.02.2006 |

Tämä on mennyt ihan mahdottomaksi. Syön pullaa kuin leipää, karkkia melkein joka päivä, suklaata, lakua, leivonnaisia, sipsejä... Ei mitään rajaa. Olenko kenties sokeririippuvainen? Kun olen yrittänyt olla ilman makeaa niin jo yhden päivän jälkeen on pää kipeä ja pinna tiukalla. Mitä ihmettä teen, osaisiko kukaan neuvoa? Tilanne on käynyt itselleni erittäin ahdistavaksi. Ruoka maistuu muutenkin eli tulee syötyä melkein " mitä vain" , mutta pahinta on kyllä jatkuva mässäily ja herkuttelu jota en saa hallintaan.

Tämä ei sinänsä ole uutta, sillä olen aina ollut makean perään mutta ennen raskautta syöpöttely pysyi jota kuinkin hallinnassa. Nyt olen ratkennut täysin enkä mahda tilanteelle mitään. Lisäksi minulla on suuri riski sairastua diabetekseen sillä sitä on lähisuvussa.

Kaikki neuvot ja vinkit ovat tervetulleita, kohti terveellisempää ruokavaliota ja kenties vaikka painokin vähän putoaisi...

Uskokaa tai älkää mutta tämä tilanne on tosi ahdistava!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista juoda tarpeeksi. Pidä mukana vesi pulloa ja juo säännöllisesti vettä tai muuta kaloritonta juomaa. Jano tulkitaan tosi usein näläksi ja juuri tuo päänsärky viittaisikin nestehukkaan.

Vierailija
2/3 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla imetys aiheuttaa kaksi himoa: voi ja sokeri. Voin syönnillä saan pidettyä sokerin syönnin kurissa... ;) Syön siis toisinaan lusikalla paketista Oivariinia, sillä lähtee makeannälkä. Ja kuitenkin olen laihtunut imetysaikana reilusti alle raskautta edeltäneen painon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sitten selvisi että sairastat diabetesta? Oletko insuliinilla vai ruokavaliohoidolla?

Kyselee ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi