Syöpähoidot ovat luonnottomia!!
Kommentit (11)
nyt antaa mulle lisäkuukausia elää mukana mun 6-v. tyttären elämässä, ni kyllä mä vaan otan nää rankat hoidot vastaan. Vaikka välillä ne tökkiikin aikas lailla.
Mutta ilman niitä hoitoja minulla ei olisi rakasta siskoa, joka on täynnä elämäniloa ja vakaata päättämystä alkaa lääkäriksi auttaakseen muita!
tarkoitan sillä, että jossain pisteessä se ei enää auta mitään muuta kuin muutaman kidutuspäivän lisää. Ja itse hoidothan ovat usein todella järkyttäviä. Eli vaihtoehtona:
- elää kaksi kuukautta kauheiden kipujen kanssa
- elää 1,5 kuukautta pienemmillä kivuilla.
Läheiseni kuoli syöpään hiljakkoin ja en tiedä, voisinko edes jälkiviisaana kannattaa loppuvaiheessa hoitamattomuutta. Ymmärrän kuitenkin sen, miksi sekään ei aina ole huono vaihtoehto.
Elimiströn puolustus ei huomaa niitä, ei tunnista vihollisiksi, koska nehän ovat kuitenkin ihmisen omaa solukkoa.
Minä olen sairastanut syövän, syöpähoitojen ansiosta syöpäni on tällä hetkellä pois ja elän.
Sinulla toki oikeus omiin mielipiteisiisi, mutta eipä ne minua hetkautakaan ainakaan siten kuin ehkä olisit halunnut. =)
että haluaisinko hoitaa jos mulla todettaisiin syöpä. Ainakaan en halua käydä nuuskimassa onko mulla se, ts. jätän papat ja muut väliin. En myöskään seuraa verensokereitani tai muita vastaavia riskitekijöitäni.
Olisi niin ihanaa kuolla luonnollisesti, sitten kun on sen aika eikä yrittää väkisin pidentää elämää.
Ainoo mikä panee mietityttämään on noi 1-11 -vuotiaat lapset. Pitäiskö niitten takia alistua hoidettavaksi jos jotain ilmenee? Oikeasti kyllä haluaisin vaan sen verran elinaikaa että saan kirjoitettua niille kirjeet vaikka 15- ja 18 -vuotiaana luettavaksi. Että saisin sanottua ne " opit" joita haluan lapsilleni antaa. Tärkeimmät olen kyllä ainakin isoimmille jo ilmaissutkin...
hampaat reikiintyy, niitä paikataan, eikä odoteta, että ne mätänee suuhun...on aika luopua hampaista luonnollisesti.
Myös erilaisia sairauksia hoidetaan, ne kuuluvat elämään.
syöpä ei ole yhtäkuin kuolema"
Samoi kuin että lapsettomuushoidot on luonnottomia!!!!!!!
Tosin antibioottikuuri ei oo luonnoton eikä yskänlääke koska niitä MINÄ oon tarvinnut!!!!
Tämä on minun mielipiteeni, turha väittää vastaan!!!!!!
T:VIISAS
jos tarvitsisit lapsettomuushoitoa tai syöpähoitoa ne eivät olisi enää luonnottomia?
Oon keskiverto AV-ÄLYKKÖ ja TUOMITSEN lapsettomuushoidot koska itselläni on kaksi helposti saatua lasta ja todellakin TUOMITSEN syöpähoidot koska MUN läheiset ei oo niitä tarvinnut. Paitsi no kaverin faija on kuollut syöpään mut se ei kuulu mulle, koska se et mun ísä elää ei oo mun kaverilta pois!!!
ONKS muita yht fiksui paikalla? Yleensä on?
T VIISAS 14
eräille luonnollista...