Lue keskustelun säännöt.
Normaali fantasia?
12.06.2016 |
Siis mulla on jostain syystä sellainen fantasia, että haluan vaimon harrastavan seksiä kahden kaverini kanssa. Hieman taustaa, kaverini ovat kehuneet vaimoa seksikkääksi yms. Minua on alkanut jostain syystä kiihottaa ajatus. En usko että tulisin tästä yhtään mustasukkaiseksi. En ole uskaltanut vaimolta kysyä, että mitä mieltä hän on. Jotenkin minusta tuntuu, että hänkin haluaisi kokeilla sitä. Musta vaan tuntuu, että onhan tämä aika epänormaalia varmaan. Siis jotenkin mua kiehtoo sellainen ajatus tässä, että vaimo nauttisi kunnolla yms. Siis lähinnä hänen hyvän olon tunne saa minulle hyvän olon. Onhan tätä vähän vaikea selittääkin. M39
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin, sinulla on siis aisankannattaja fantasia/fetissi. Googleta vaikka "cuckold fetish". Kyseinen asia on aika perus settiä meidän parinvaihtajien keskuudessa. Sanoisin ihan mututuntumalla, että noin puolella näissä leikeissä mukana olevilla miehillä on ainakin hieman taipumusta tuohon ihan perinteisen parinvaihdonkin puolella. Itse tosin en kuulu tähän ryhmään.
Tosin tuo asetelma, että nämä miehet olisivat omia kavereitasi, kuulostaa kyllä aika pahalta idealta. Itse suosittelisin pitämään kaikki tällaiset harrastukset irti muista ns. arkielämän sosiaalisista suhteista. Jos olisin itse sinun tilanteessasi, niin varmaankin sen yhteisen keskustelun jälkeen lähtisin lähestymään asiaa eri parinvaihtosivustojen kautta. Miesseuraahan toki löytää ihan mistä tahansa (iskuri, suomi24, alastonsuomi etc), mutta pitää huomioida, että vaikka tarjontaa löytyy kaikista eniten, niin sen sisällä vaihtelu on varmasti kaikinta suurinta. Osa on niitä, jotka eivät pääse harrastamaan seksiä muutenkaan ja sitten yrittävät netin kautta ihan mitä vain. Osa taas on enemmän alan harrastajia. Varmaankin turvallisin ja laadukkain tarjonta löytyy vaikka spicymatchista, jossa on esimerkiksi henkilöiden todentamis/suosittelujärjestelmä. Jos jollain miehellä on suositus vaikka neljältä parilta ja muutenkin hyvä profiili kuvineen, niin onhan se ihan eri lähtökohta, kuin nuo kahden lauseen ilmoitukset vaikka iskurissa. Toki myös osa spicyssäkin olevista pareista harrastaa yksin ja erikseen, jolloin vaikka tällaisen parin mies voisi olla se kaikista turvallisin ja asiansa osaavin vaihtoehto, jos haluaa vain miehen, eikä itse halua harrastaa seksiä parin naisen kanssa.
Ja ei, tässä ei ole "oma lehmä ojassa", jos se jollain kävi mielessä. Itse harrastan vain parinvaihtoa, emmekä liiku yksikseen :)