Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä (yleistäen)miksi en voisi olla suomalaisen naisen kanssa

Vierailija
12.06.2016 |

-tukevahkoja
-kovia nalkuttamaan ja mikromanageroimaan
-kovin kapea näkemys asioihin
-lättäjalkaisia
-huono maku ja liiallinen alkoholinkäyttö
-marttyyrointi
-huonot autoilutaidot (tämä pätee myös ulkomaisiin naisiin)
-kykenemättömyys hahmottaa kokonaisuuksia

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Lutkamaisia, jo parikymppisenä seksikumppanit lasketaan kymmenissä.

Vierailija
2/16 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi sentään AP itse on täydellinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5. Liian kulunut ja ilmiselvä. Yksi piste säälistä.

Vierailija
4/16 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Suomi on niin pieni maa, että meitä naisiakin on vähän. Suomesta pääsee myös helposti ja halvalla ulkomaille, jospa sieltä löytäisit itsellesi mieleisen naisen. Jos rahat ei riitä matkustamaan, niin kohta tänne tulee thainaisia, ei voisi enää olla helpompaa.

Vierailija
5/16 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lättäjalkaisuus! Voi ei! :S Lättäjalkaiset naiset ovat kyllä sitä alinta pohjasakkaa. Oikein inhottaa, kun kävelevät tuolla muiden ihmisten seassa niin kuin ei mitään. Tehkää itsellenne jotain, oksettavat lättäjalat!

Vierailija
6/16 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lättäjalkaisuus! Voi ei! :S Lättäjalkaiset naiset ovat kyllä sitä alinta pohjasakkaa. Oikein inhottaa, kun kävelevät tuolla muiden ihmisten seassa niin kuin ei mitään. Tehkää itsellenne jotain, oksettavat lättäjalat!

😂

Vierailija
7/16 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän suomalaisista naisista paljon enemmän kuin ulkomaalaisista. Jos jotain negatiivista pitäisi listata, ykkösenä olisi se, etteivät suomalaiset naiset pukeudu kovin hyvin. Sama toki koskee myös suomalaisia miehiä.

M39

Vierailija
8/16 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun oma itsetunto on hauras, niin sitä paikataan harrastamalla seksiä kaikkien kanssa.

Vierailija
9/16 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-rikollisia enemmän kuin muiden maiden naisista

Vierailija
10/16 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, ettet ole koskaan elänyt monenkaan ulkomaalaisen naisen kanssa yhdessä :D

Vierailija
11/16 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Suomi on niin pieni maa, että meitä naisiakin on vähän. Suomesta pääsee myös helposti ja halvalla ulkomaille, jospa sieltä löytäisit itsellesi mieleisen naisen. Jos rahat ei riitä matkustamaan, niin kohta tänne tulee thainaisia, ei voisi enää olla helpompaa.

Minkä vuoksi tätä oli alapeukutettu?

Vierailija
12/16 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, hanki ulkomaalainen. Ongelmasi on ohi!

Vierailija
13/16 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä panen aina kun mä haluan ja mulla on oikeus." Vaikea olla pidättelemättä naurua näiden lutkien kanssa... :D

Toinen miinus tulee kansainvälisesti ottaen huonoista käytöstavoista. Ei useinkaan hallita kohteliasuutta vieraille miehille.

Vierailija
14/16 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listasta minulta löytyy vain liiallista alkoholinkäyttöä ja huonot autoilutaidot. Enää ei kyllä ole tuota liiallista alkoholinkäyttöäkään. Suomalainen nainen olen.

Vierailija
15/16 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oma itsetunto on hauras eikä kestä ajatusta siitä, että kumppanilla on ollut muitakin seksipartnereita, sitä paikataan lutkittelemalla kaikkia naisia, joilla näitä edeltäviä partnereita on. Ymmärtäkäämme ja säälikäämme siis näitä hauraita reppanoita.

Vierailija
16/16 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä panen aina kun mä haluan ja mulla on oikeus." Vaikea olla pidättelemättä naurua näiden lutkien kanssa... :D

Toinen miinus tulee kansainvälisesti ottaen huonoista käytöstavoista. Ei useinkaan hallita kohteliasuutta vieraille miehille.

Ai hei sori! En yleensä osoita kohteliaisuutta kengänpohjastani tikulla kaapimalle harmaalle köntsällekään ja teitä kahta kun on niin vaikea erottaa toisistaan... koitan ens kerralla muistaa hymyillä ja niiata. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi