Syitä (yleistäen)miksi en voisi olla suomalaisen naisen kanssa
-tukevahkoja
-kovia nalkuttamaan ja mikromanageroimaan
-kovin kapea näkemys asioihin
-lättäjalkaisia
-huono maku ja liiallinen alkoholinkäyttö
-marttyyrointi
-huonot autoilutaidot (tämä pätee myös ulkomaisiin naisiin)
-kykenemättömyys hahmottaa kokonaisuuksia
Kommentit (16)
Mutta onneksi sentään AP itse on täydellinen mies.
1/5. Liian kulunut ja ilmiselvä. Yksi piste säälistä.
Onneksi Suomi on niin pieni maa, että meitä naisiakin on vähän. Suomesta pääsee myös helposti ja halvalla ulkomaille, jospa sieltä löytäisit itsellesi mieleisen naisen. Jos rahat ei riitä matkustamaan, niin kohta tänne tulee thainaisia, ei voisi enää olla helpompaa.
Lättäjalkaisuus! Voi ei! :S Lättäjalkaiset naiset ovat kyllä sitä alinta pohjasakkaa. Oikein inhottaa, kun kävelevät tuolla muiden ihmisten seassa niin kuin ei mitään. Tehkää itsellenne jotain, oksettavat lättäjalat!
Vierailija kirjoitti:
Lättäjalkaisuus! Voi ei! :S Lättäjalkaiset naiset ovat kyllä sitä alinta pohjasakkaa. Oikein inhottaa, kun kävelevät tuolla muiden ihmisten seassa niin kuin ei mitään. Tehkää itsellenne jotain, oksettavat lättäjalat!
😂
Minä pidän suomalaisista naisista paljon enemmän kuin ulkomaalaisista. Jos jotain negatiivista pitäisi listata, ykkösenä olisi se, etteivät suomalaiset naiset pukeudu kovin hyvin. Sama toki koskee myös suomalaisia miehiä.
M39
Vierailija kirjoitti:
-Lutkamaisia, jo parikymppisenä seksikumppanit lasketaan kymmenissä.
Kun oma itsetunto on hauras, niin sitä paikataan harrastamalla seksiä kaikkien kanssa.
-rikollisia enemmän kuin muiden maiden naisista
Huomaa, ettet ole koskaan elänyt monenkaan ulkomaalaisen naisen kanssa yhdessä :D
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Suomi on niin pieni maa, että meitä naisiakin on vähän. Suomesta pääsee myös helposti ja halvalla ulkomaille, jospa sieltä löytäisit itsellesi mieleisen naisen. Jos rahat ei riitä matkustamaan, niin kohta tänne tulee thainaisia, ei voisi enää olla helpompaa.
Minkä vuoksi tätä oli alapeukutettu?
Nonni, hanki ulkomaalainen. Ongelmasi on ohi!
Vierailija kirjoitti:
"Mä panen aina kun mä haluan ja mulla on oikeus." Vaikea olla pidättelemättä naurua näiden lutkien kanssa... :D
Toinen miinus tulee kansainvälisesti ottaen huonoista käytöstavoista. Ei useinkaan hallita kohteliasuutta vieraille miehille.
Listasta minulta löytyy vain liiallista alkoholinkäyttöä ja huonot autoilutaidot. Enää ei kyllä ole tuota liiallista alkoholinkäyttöäkään. Suomalainen nainen olen.
Kun oma itsetunto on hauras eikä kestä ajatusta siitä, että kumppanilla on ollut muitakin seksipartnereita, sitä paikataan lutkittelemalla kaikkia naisia, joilla näitä edeltäviä partnereita on. Ymmärtäkäämme ja säälikäämme siis näitä hauraita reppanoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä panen aina kun mä haluan ja mulla on oikeus." Vaikea olla pidättelemättä naurua näiden lutkien kanssa... :D
Toinen miinus tulee kansainvälisesti ottaen huonoista käytöstavoista. Ei useinkaan hallita kohteliasuutta vieraille miehille.
Ai hei sori! En yleensä osoita kohteliaisuutta kengänpohjastani tikulla kaapimalle harmaalle köntsällekään ja teitä kahta kun on niin vaikea erottaa toisistaan... koitan ens kerralla muistaa hymyillä ja niiata. :)