Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut elämäsi rankin ajanjakso?

Vierailija
12.06.2016 |

Onko ollut elämänvaihetta mikä on ollut todella rankkaa pidempijaksoisesti ja miten siitä selvisit?

Mulla oli aikajakso joka kesti noin 8 vuotta yhteensä. Siihen mahtui 2 todella vaikeaa raskautta, miehen pettäminen, molempien vanhempien kuolema saattohoitoineen sekä tietysti sairasaikaan, lapsen rankka ja traumatisoiva koulukiusaaminen, avioeron pöydälle nostaminen, hyväksikäyttöä ystävien puolelta ja lopulta monen ystävyyssuhteen loppuminen ja totaalinen loppuunpalaminen töissä sekä autoimmuunisairauden puhkeaminen joka on edelleen kivulias ja elämää paljon hankaloittava. Unohtamatta miehen ja oman suvun välien katkaisua sekä jatkuvaa taloudellista hätää.

Tästä on nyt parisen vuotta aikaa. Nyt elämä on rauhallista ja olen selvittänyt lääkityksen ja terapeutin avulla asiat pääni sisällä selviksi. Elämme miehen ja kolmen lapsen kanssa onnellisena yhdessä ja nautimme arjen pienistä iloista. Pidän itsestäni huolta. Stressisietokyky on nykyään aika huonoa enkä saa lietsottua itseäni enää tahtotilaan vaan joudun myöntämään rajalliset voimavarani hyvin pian. Ystäviä on enää yksi ja kivoja kavereita muutama. En siedä enää yhtään ympärilläni haaskoja jotka ei toivo minulle tai perheelleni mitään hyvää.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/43 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua muistella.

Minullekin jäänyt tuo alhainen stressinsieto kyky.

Toipuuko siitä koskaan, vai jääkö tämä stressinsietämättömyys loppuiäkseen?

Juuri näin mullakin. En jaksa edes listata. Jäi paniikkihäiriö, jatkuva ylivireydtila, korkea verenpaine ja lääkitys, rytmihäiriöt ja lääkitys, yleinen ahdistus.

Ja tää on siis nyt sitä vaihetta kun kaikki on taas paremmin.

Ihminen on todellakin toiselle susi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up