Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen jää ilman miestä?

Vierailija
12.06.2016 |

Mikä naisessa on "vikana" silloin?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään kunnioittava, siveellinen, ei mikään lut-ka.

Vierailija
2/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseään kunnioittava, siveellinen, ei mikään lut-ka.

Eikö edes uskovaisille miehille kelpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka haluaa. Ei vikoja, haluaa vain olla yksin.

Vierailija
4/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, joka haluaisi silti rakastavan miehen, eikä vain panopuuksi jollekin paremman puutteessa.

Vierailija
5/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sellainen nainen, johon yksikään mies voisi rakastua. Mieluummin olen yksin siis.

Vierailija
6/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tällainen kuin minä.

Epävakaa ja melankolinen sekopää, toisaalta superiloinen ikuinen lapsi.

Mua on kuvailtu mm. "sun luonne on kuin ottaisit välillä amfetamiinia ja välillä taas kannabista", "sä elät Peppi Pitkätossu-elämää" ja "et sä paha ihminen ole, mutta vittu sä oot tuhoaja".

Eli luonnevammainen traumakasa, vaikka oon mä läheisille oikeasti ihan mukava ja lämmin ihminen.

Ystävyyssuhteet on lämpimiä ja pitkäikäisiä, mutta ymmärrän hyvin, ettei mua elämänkumppanina kukaan jaksaisi.

Oisin varmaan aika raskas kumppani.

Vierailija
7/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirso.

Vierailija
8/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala ja itsepäinen. Muuten normaali.   ;)

Vierailija
9/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nirso.

Myönnän olevani nirso. En vaan voisi olla yhdessä henkistä/fyysistä väkivaltaa minua kohtaan harjoittavan miehen kanssa, joka on ottanut minut vain koska ei ketään muutakaan saanut. t. 6

Vierailija
10/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirso, masentunut, rumakroppainen.

Vierailija
11/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nirso.

Myönnän olevani nirso. En vaan voisi olla yhdessä henkistä/fyysistä väkivaltaa minua kohtaan harjoittavan miehen kanssa, joka on ottanut minut vain koska ei ketään muutakaan saanut. t. 6

Entä vätyksen vanhanpojan kanssa? Joka ei harjoittaisi väkivaltaa sinua kohtaan.

Vierailija
12/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika voi olla esimerkiksi siinä että ei ole tarpeeksi viehättävä että miehet lähestyisivät itse, mutta olisi kyllä sen verran OK:n näköinen että saisi miehen jos tekisi itse aloitteen, mutta nainen ei kuitenkaan periaatteesta halua sitä aloitetta itse tehdä.

Vierailija
13/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on kuvailtu mm. "sun luonne on kuin ottaisit välillä amfetamiinia ja välillä taas kannabista", "sä elät Peppi Pitkätossu-elämää" ja "et sä paha ihminen ole, mutta vittu sä oot tuhoaja".

Eli luonnevammainen traumakasa, vaikka oon mä läheisille oikeasti ihan mukava ja lämmin ihminen.

Ystävyyssuhteet on lämpimiä ja pitkäikäisiä, mutta ymmärrän hyvin, ettei mua elämänkumppanina kukaan jaksaisi.

Voisiko sulla olla add tai adhd?

Vierailija
14/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nirso.

Entä vätyksen vanhanpojan kanssa? Joka ei harjoittaisi väkivaltaa sinua kohtaan.

En halua olla tekemisissä parisuhteiden tiimoilta enää yhdenkään miehen kanssa. Kaikissa aiemmissa "suhteissa" on ollut henkistä väkivaltaa, en todellakaan jää odottelemaan tuurilla sen muuttumista fyysiseksi. Itsetunto ja elämä ovat niin tärkeitä minulle etten voi ottaa tuollaista riskiä miesten suhteen.

Vierailija
15/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika voi olla esimerkiksi siinä että ei ole tarpeeksi viehättävä että miehet lähestyisivät, mutta on kyllä sen verran OK:n näköinen että saisi miehen jos tekisi itse aloitteen... mutta nainen ei kuitenkaan periaatteesta halua sitä aloitetta itse tehdä.

Tämä.

Vierailija
16/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbo  kaikki muut saa halutessaan.

Vierailija
17/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jota ei miehet kiinnosta. 

Faktuaalisesti mitään muuta syytä ei ole. Nainen kyllä löytää aina miehen. 

Vierailija
18/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko sulla olla add tai adhd?

ADHD ei sovi kuvaan, koska ei ole koskaan ollut huomattavia ongelmia keskittyä opiskeluun tai ongelmaa oppimisessa, annettuihin työtehtäviin tmv. Toki epämieluisat asiat on inhottavia, mutta jos ne on pakko tehdä, niin kyllä mä ne normaalisti teen.

ADD on käytännössä tuntematon, mutta olen ollut osastojaksolla joskus ja siellä ei löydetty piirteitä mistään muusta kuin masennuksesta (vaikea masennus on diagnosoitu).

Mä luulen, että mun perusluonne on vaan aika hankala, lähinnä mulle itselleni ja tietysti myös kumppanille, jos sellainen olisi.

Kaksisuuntaista joskus mietin myös, mutta sekään ei sovi, kun ei mulla ole siihen sopivia "kausia", vaan olen tasaisen hullu ja noi ylipirteet ja flegmaattiset vaiheet vaihtelee ihan päivän aikana laidasta laitaan.

Vierailija
19/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen ruma eikä mulla ole tissejä. Ikää 27, parisuhteita takana 0.

Vierailija
20/28 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He jotka eivät tarpeeksi ajoissa ymmärrä alkaa panostaa puolisoon ja parisuhteeseen kavereiden sijaan. Opiskelemaan mennessä kaverit ovat kaikki kaikessa mutta yliopistolta ulos tullessa pitäisi parisuhteen olla jo ykkönen. Ne jotka eivät tätä muutosta ajoissa tee, jäävät helpommin yksin tai joutuvat tyytymään jämäpaloihin, toisten hankkiessa jo ensiasuntoja yms. "oikean elämän" merkkejä yhdessä kumppaninsa kanssa.