Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minä vietän Stadissa, eli olen stadilainen.

• ylös 2
  • alas 13

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Mää olen aito toukohousu ja olkikuukkeli, mutta vietän juhannukseni Stadissa. Mitäpä siihen sanot?

• ylös 14
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vietän juhannukseni Turussa. En ole stadilainen enkä rehupuntti, mikä varmasti sinulle tulee yllätyksenä, sillä sinun Suomessasi on näköjään vain yhtä tai toista. "Stadissa" asuu vain pieni osa suomalaisista, ja hyvä niin.

• ylös 11
  • alas 3
Vierailija

Rehupuntti ilmeisesti, vuokrattiin mökki Itä-Suomesta, koska meillä eikä sukulaisilla ole omia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vietän juhannukseni Turussa. En ole stadilainen enkä rehupuntti, mikä varmasti sinulle tulee yllätyksenä, sillä sinun Suomessasi on näköjään vain yhtä tai toista. "Stadissa" asuu vain pieni osa suomalaisista, ja hyvä niin.

Olet siis aito turkupuntti. Vielä pahempaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mää olen aito toukohousu ja olkikuukkeli, mutta vietän juhannukseni Stadissa. Mitäpä siihen sanot?

Ihana! 😊 🐦

Vierailija

Olet stadilainen tai olet maalainen (=rehupuntti).

Ei välimuotoja, vaikka moni (maalainen rehupuntti) kovasti haluaisikin.

Vierailija

Varmaan omassa kodissa täällä susien ja karhujen keskellä tunnin päässä stadin ytimestä. Totaalinen turvenuija.

Vierailija

Hesassa on mukava pistäytyä, mutta mielenterveys ei kestä pidempiä aikoja. Pitää olla tilaa hengittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet stadilainen tai olet maalainen (=rehupuntti).

Ei välimuotoja, vaikka moni (maalainen rehupuntti) kovasti haluaisikin.

Tuskinpa haluaa. Pakataan vaan koko Suomen #unelma sinne stadiin, sahataan se mantereesta irti ja uitetaan Somalian rannikolle. Siellä leikkikää maailman kylää ja kukaan ei teitä kaipaa. Stadin kohdalle jäänyt aukko voidaan täyttää perustaa siihen vaikka Turku 2.

Vierailija

Olen kolmannen polven stadilainen ja vietän juhannukseni stadilaisen vaarini vuonna 1951 ostamalla saaristomökillä Varsinais-Suomessa. Olen aina viettänyt ja tulen aina viettämään.

Vierailija

Vietin monta juhannusta stadissa ja se oli kyllä kivaa, tää on nasta kaupunki jussina kun on niin tyhjää. Lostarissa oli aikoinaan tosi hyvät bileet juhannuksena. :) Mutta nyt jo reilu 10 vuotta ollaan vietetty juhannusta ystävien kesken omalla mökillä. Satoi tai paistoi, kylmä tai lämmin, hyttysiä tai ei, siellä ollaan ja viihdytään, ja välillä nauretaan Suomen usein todella kurjaa juhannuskeliä :)

Tänä vuonna on muuten hyvät kelit - olen päättänyt!

T. Pudistantti

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entä jos on Nykissä? Aika kyläpahanen on Stadi siinä rinnalla.

Niin ja New York on kyläpahanen esim. Shanghaihin verrattuna. Aina löytyy jotain suurempaa ja hienompaa, jos yrittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa haluaa. Pakataan vaan koko Suomen #unelma sinne stadiin, sahataan se mantereesta irti ja uitetaan Somalian rannikolle. Siellä leikkikää maailman kylää ja kukaan ei teitä kaipaa. Stadin kohdalle jäänyt aukko voidaan täyttää perustaa siihen vaikka Turku 2.

Joo, kiva kehitysmaa syntyisi ja pian jo itkettäisiin Stadin perään.

Sivut