Syitä (yleistäen)miksi en voisi olla suomalaisen miehen kanssa
-Liika alkoholinkäyttö
-Ylikiinnostunut autoista ja mopoista
-Puheenaiheet hyvin rajalliset
-Ei kiinnostunut matkailusta muualle kuin Viroon viinanhakureissulle
-Löyhät moraalit ja kännissä tehdään typeryyksiä esim saatetaan pettää
-Ei puhu tunteista tai ei hellyydenosoituksia
-Rasismi
Antakaa mulle syitä miksi voisin?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
-Liika alkoholinkäyttö
-Ylikiinnostunut autoista ja mopoista
-Puheenaiheet hyvin rajalliset
-Ei kiinnostunut matkailusta muualle kuin Viroon viinanhakureissulle
-Löyhät moraalit ja kännissä tehdään typeryyksiä esim saatetaan pettää
-Ei puhu tunteista tai ei hellyydenosoituksia
-RasismiAntakaa mulle syitä miksi voisin?
ahaa mieheni ei olekkaan suomesta.. huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 2 jatkaa: Mies on supisuomalainen, tosin pisara ruotsalaista verta (äitinsä isä oli kotoisin Tukholmasta). Jyvä se on minustakin!
Ja asumme ulkomailla, koska emme kumpikaan pidä Suomen maahanmuuttopolitiikasta.
En usko, että kukaan asuu ulkomailla sen takia, ettei yleisesti "pidä Suomen maahanmuuttopolitiikasta", eiköhän ne syyt nyt ole ihan toiset.
Oikein hyvin oivallettu! Suomi on kylmä ja tyly maa. Suuri osa suomalaisista on (sorry vaan!) juntteja ilman käytöstapoja. Suomi on myös erittäin kallis. Lämpö ja aurinko ja iloiset ihmiset ovat tämän maan mannaa kuin myös hinnat kaupoissa ja kahviloissa. Hyttysiä tai paarmoja tai vastaavia ei ole. Maa on vanha kulttuurimaa.
Tuossahan noita sen maahanmuuttopolitiikan lisäksi.
-Liika alkoholinkäyttö: Juon pari siideriä lähes joka kuukausi
-Ylikiinnostunut autoista ja mopoista: Tilasin iskarit ja vaihdan ne itse koska tulee maksamaan alle puolet kuin jos teettäisi, köyhällä ei ole varaa.
-Puheenaiheet hyvin rajalliset: Ei ole minun vikani ettet pysy perässä rakettitieteessä
-Ei kiinnostunut matkailusta muualle kuin Viroon viinanhakureissulle: Lähden ihan minne vain minne maksat minunkin lipun. Ai pitikö minun kustantaa sinut ympäri maailmaa?
-Löyhät moraalit ja kännissä tehdään typeryyksiä esim saatetaan pettää: Ei tarvitse lukea kuin minuutti AV:t niin ei voi tulla muuhun lopputulokseen kuin että pata kattilaa soimaa.
-Ei puhu tunteista tai ei hellyydenosoituksia: Minua vituttaa tällaiset yleistykset joten en pussaa ainakaan nyt.
-Rasismi: Joo, en kannata haittamaahanmuuttoa. Jos se tekee minusta rasistin niin tehköön.
M